The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltapäivää <3
Kaunis mutta kylmä ilma ulkona, koko ajan yskittää ja pientä lämpöö pukkaa..onneks nenä ei ihan hirveen paljon vuoda, ainakaan vielä...mutta ei oo kyllä mitenkään hirmu hyvä olla muuten...äänikin kuulostaa ihan joltain pihisevältä viskipirkolta.:unsure:
Jos ääni kuulostaa valmiiksi viskipirkolta niin viski vois olla ihan kelpo idea.
Ei se tautia paranna mutta onpahan kivampi sairastaa.

Parantumisia*örisee*...mä meen ihan sujuvasti alilämpöisenä, lähes jääkalikka taijan olla kun mittarin lukemia katon...
Muistapa juoda lämmintä ja syödä sinäkin jotain..ja villasukat jalakaan:)

Mä lähden kauppaan*hytisee* hakeen mm.inkivääriä ja sitruunaa ja valkosipulia. Ja nessuja.

Ja makkaraa.
Sitkeetä sorttia on tää flunssa mikä täälläpäin jyllää, toisilla ollut melkein kuukauden samaa räkimistä ja rykimistä:eek:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Matkaaminen alkaa riittää. Samoin ulkona syöminen.

Uunissa lämppäreitä ja myöhemmin herkullisia tuoremakkaroita lampaansuolessa. Ja jotain salaatteja tuoretiskiltä seuraksi.

Ja sit otan piiiiiiiiiiiiiitkän kylvyn enkä lainkaan huoli sähkö/öljylaskusta kun se ei oo mun ongelma.

Nykyaikainen reissaaminen on monipuolisempaa kun voi hotellin sijaan ottaa hostellin tai huoneiston.:) On melkis kuin ois kotona.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä