vierailija
Miksi mennä sormelle, jos on munan puute? Eikö silloin kannattaisi mennä munalle?Mikä sua oikeasti vaivaa? Mene sormelle jos noin paha munan puute on.
Miksi mennä sormelle, jos on munan puute? Eikö silloin kannattaisi mennä munalle?Mikä sua oikeasti vaivaa? Mene sormelle jos noin paha munan puute on.
Mitähän se oma ukko tykkää siitä, että jo nyt laittelet palstan miehille alastonkuviasi?Ja ihan omalta ukolta.
Mikä sinua oikeasti vaivaa?Mikä sua oikeasti vaivaa? Mene sormelle jos noin paha munan puute on.
Joten haet sitä palstan miehiltä, jopa varatuilta?Läheisyyttä kaipaisin en pelkkää seksiä
TosikkoMitähän se oma ukko tykkää siitä, että jo nyt laittelet palstan miehille alastonkuviasi?
Pus pussJoten haet sitä palstan miehiltä, jopa varatuilta?
Kehtaat vielä haukkua.Tosikko
Hau hauKehtaat vielä haukkua.
No testataanpa, mennäänkö sänkyyn Sangria? Lupaan läheisyyttä, hellyyttä ja hyvän hoidonPahalta tuntuu se, että miehesi ei anna huomiota sinulle. Ei se kuitenkaan oikeuta sinua flirttailemasta palstan varatuille miehille. En tiedä minkälainen avoinsuhde sinulla ja miehelläsi on, mutta täällä ollaan aika konservatiivisia ja arvostetaan uskollisuutta.
Käsittääkseni hän ei ole lepakkoNo testataanpa, mennäänkö sänkyyn Sangria? Lupaan läheisyyttä, hellyyttä ja hyvän hoidon
Seuraavaksi alastonkuva, niin syttyy ydinsotaJuu sitten oon nolo, ei haittaa
Pitäskö pyytää anteeksi kun kuvan laitoin, ei ehkä ois pitäny. En ois ikinä uskonu että tällane sota syttyy
tihihihihii.Seuraavaksi alastonkuva, niin syttyy ydinsota
Haha, toivottavasti kaikki ymmärsi että se oli vitsiSeuraavaksi alastonkuva, niin syttyy ydinsota
Monelleko olet jo laittanut sellaisen privana?Haha, toivottavasti kaikki ymmärsi että se oli vitsi
Nähdäkseni kuvastasi ei tälläkään kertaa syttynyt sotaa. Ehkä tuo ulosantisi vaikutti siihen hieman.
Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin itseään tyrkyttävä nainen joka vielä esittää ettei ole omasta mielestään kaunis.Nähdäkseni kuvastasi ei tälläkään kertaa syttynyt sotaa. Ehkä tuo ulosantisi vaikutti siihen hieman.
Pyöreä nolla uskotko?Monelleko olet jo laittanut sellaisen privana?
Tunnettu miesten kesken, vihattu naisten keskenHei jee, mä sain aktiivisuus pistei. Jei kohta oon tunnettu jäsen