Miksi muutama viikkoa sitten sairaalassa, kun en hoitanut flunssan jälkeen itseä tarpeeks hyvin, minulla on ollut tulehduksia vaikka minkälaisia, jostain syystä verenpainen yläpaine todella alhainen, hb todella alhainen kans, eli pyörtyin melkein voi sanoa, yhtäkkiä kun nousin ja menin kävelemään pää oli niin raskas ja koko maailma oli sumussa että putosin, mutta nousin. Mun pitäisi myös kohdunkaulan tutkia, koska kun viides lapsi on tullut, menetin paljon verta vuorokauden päästä vast, pelastettiin, mutta silloin kun synnytin, hoitajat tai lääkäri en tiedä kuka, oli huolissaan että kohdunkaula melkein palasiksi meni tai en muista oikein diagnoosia, ehkä joku viisas voi sanoa täällä mikä on mun kohdunkaulan kanssa, koska kuukautiset kans nykyään super runsaat, viimeksi kun menin sairaalaan nekin oli ja ehkä siksi hb oli ainoastaan 68, verenpainen yläpaine joku 70. No nyt pidän vapaata joka tapauksessa ja pitää kohdunkaulankin hoitaa samalla
eli joku Uä tehdä vaikka sen olisi pitänyt tehdä jo aikoja sitten. Miksi verenpaine oli alhainen niin todenäköisesti rasitus ja monta tulehdusta, koska kun lääkityksen aloitin niin se nousi ihan parissa päivässä ja pääsin poiskin sieltä.
Mä olen jotenkin en niin herkkä jos kysymyksessä on fyysiset sairaudet ja jos taas henkiset esim en saa unta niin apua osan hakea heti. Eli todellisuudessa hoidan itseä päin jotakin.