Fantzu
Viikonloppuna näin unta että mulla on muna haaroissa. Ja mitä mä tein? Ei taida olla vaikeata arvata.
Viikonloppuna näin unta että mulla on muna haaroissa. Ja mitä mä tein? Ei taida olla vaikeata arvata.
Olin sisätiloissa. Kusin iloisesti pönttöön ja välillä tuli huti. Ja vedin käteen. Tällä kertaa en pannut naista.Pissit lumihankeen nimesi?
Olin sisätiloissa. Kusin iloisesti pönttöön ja välillä tuli huti. Ja vedin käteen. Tällä kertaa en pannut naista.
En mitannut. Mutta oli keskikokoa pienempi. Joskus on ollut isompi.Et sattunut mittaamaan sitä?
Siinähän sun viikon loma hurahtaa taas perinteisestiEn mitannut. Mutta oli keskikokoa pienempi. Joskus on ollut isompi.
Niin mitä? Mä puhuin unesta minkä näin viikonloppuna. Lomalla hoidan pari asiaa. Siivoan kämppää ja laiskottelen.Siinähän sun viikon loma hurahtaa taas perinteisesti
En siitä että mulla olis munaOletko sinä nähnyt tuollaisia unia koskaan?
Nyt kuulin lapsen takia saikutukselle semmosen selityksen että piti jo tiirailla katonrajaan oisko ne piilokamerat siellä: nico-janicalla on niin paha mieli siitä että isi lähtee parin päivän ulkomaanreissulle uuden naisensa kanssa, ettei nico-janica voi mennä tarhaan. Eikä oo ees isin hoitoviikko.
En siitä että mulla olis muna
Tuo oli uusi asia. Mutta guar aiheuttaa uniapneaa, on tiedetty kauan sitten. spc fimea ja garemrakeet, löytyy. Doksiiniakin on löytynyt guarista, mutta ei sitä suomalaiset koskaan löytäneet, kun ehtivät myydä kaikenMulle tuli just kirje, et tammikuun alussa pitäis mennä hakemaan se uniapneamasiina
korjasin. Diabeteslääke on vaarallista, varsinkin jos se on sitä samaa, josta oli uutinen "intialaisten ihmeaine petti".Tuo oli uusi asia. Mutta guar aiheuttaa uniapneaa, on tiedetty kauan sitten.
spc fimea ja guaremrakeet, löytyy. Doksiiniakin on löytynyt guarista, mutta ei sitä suomalaiset koskaan löytäneet, kun ehtivät myydä kaiken
Laiskottelet,tietenkin.Niin mitä? Mä puhuin unesta minkä näin viikonloppuna. Lomalla hoidan pari asiaa. Siivoan kämppää ja laiskottelen.
siis kuka lähti?@ Aiankannattaja
Lähen tänään Portugaliin ja otan mukaani passin ja lompsan, niinkuin neuvoit.
Käyn Suomessa kesä heinäkuun vaihteessa, mitä sinne otetaan mukaan?
Niinhän se oli, mutta väärää lääkitystä ei kukaan huomannut? Vai silloinko se on määrätty?Huominen olis vain oleskelua täällä meikussa ja torstaina ottavat tietokonekuvan palkeista, jonka haluavat kontrollimielessä nähdä
Usko pois, me täällä huomaamme kyllä väärän lääkityksesi, vaikka itse et sitä noteeraa.Niinhän se oli, mutta väärää lääkitystä ei kukaan huomannut? Vai silloinko se on määrätty?