@pikkutakkutukka mä sain itse vasta haaleaakin haaleamman haamun dpo12 aikanaan
tosin ei ollu PC vaan onestepin herkkä. Sitä ennen puhtaita negoja. Täytyy mainita myös, että onestepin 10 -vahvuset tikut ei vahvistu kovin helposti, myöhemmin testasin aina 10 ja 25 -vahvusilla ja 25 antoi tummempaa viivaa kuin herkempi
mutta KUN sun viivat lähtee vahvistumaan niin neuvoisinkin, että älä takerru liikaa siihen viivan vahvuuteen
. Plussa on plussa kun se toivottavasti parin päivän päästä sulle pärähtää
@äiti_82 joo mullakin ollu myös isot raskausmahat
toka kasvoi vielä isommaksi kuin eka, hyppäsi sf-käyrällä taivaisiin siellä rv35 eikä laskeutunu alemmas enää. Samoin neuvolassa silloin n. rv16 kun kuunneltiin eka kerran sydänääniä ni pyysin neuvolatädiltä dopplerin (kun ei saanu kuulumaan sykettä tuolta häpyluun vierestä) ja laitoin navan alapuolelle. Neuvolatäti kerkesi sanoa "ei se vauva noin ylhäällä ole" just ennen ku alkoi jumpsutus kuulumaan
oon päätelly , että mun kohtu sijaitsee vähän keskivertoa korkeammalla kun ei kohdunnapukkaakaan meinannu lääkärit yltää tuntemaan missään vaiheessa raskautta. Samoin joskus itse oon yrittäny etsiä sitä mielenkiinnosta mutta ei oo toivoakaan että yltäisin..
Ja voi hitto tota sun unta!!