Toiveena vauva 2017-2018

Onnea @viipulainen !!! Hyvä sattuma kun on teidän perheessä useampi lokakuinen
Meillä on keskitytty juhlapäiviin. Esikoinen sai alkunsa vappuna, synty runebergin päivänä. Toinen sai alkunsa juhannuksena, synty Minna Canthin päivänä. Elätteltiin toiveita että oltas tää kolmas saatu alulle kun uutena vuotena rakettien keskiyöllä paukkuessa tehtiin talletus, mutta ei tainnu tärpätä kun sillo 25.1. Tehty testi oli nega. Nyt oon taas ruvennu kuvitteleen raskausoireita. Hauska kun kummastakaan aiemmasta ei oo ollu koko aikana mitään muuta kun makeenhimo kadonnu. Nyt on mukamas kahtena päivänä ollu aamupahoinvointia, repäisykipuja, hajuherkkyyttä ja kummallinen painon tunne alavatsalla.. voisko olla vaikka ovia, en tiiä. Ei oo koskaan ollu mitään ovis oloja. Ainakaan tuhrua ei tullut taas kahden viikon välein niinkuin tuossa aiemmin tuli pariin kertaan.

@Alinah92 tsemppiä tutkimusten, selvittelyjen ja hoidon kanssa! Oikeasti pidän sulle täpöllä peukkuja, että kaikki tulee kuntoon!

@Fritang Kivaa jos olen onnistunut inspiroimaan :) Sinulle toivotan parasta jaksamista sopivan painon ylläpitoon! Kovvoo hommoo, kuten savolaiset sanoo. Mä en todellakaan pidä tästä uudesta lölly-ulkomuodostani, vaikka se on lääkärin määräämä. On aivan pakko yrittää tehdä asialle jotain. Sen sijaan siitä tykkään, että mulla ei ole enää nälkä tai huono olo. Tykkään myös tutkiskella raskautumisen kannalta hyviä ruoka-aineita ja hamstrailla niitä kotiin sekä syödä niitä SUURIA ANNOKSIA! Aiemmin ei ole ravitsemusasiat vähempää kiinnostaneet, nyt on eri ääni kellossa.

@viipulainen onnea vielä kerran!! Olisinkin kysynyt, että miten teillä talletukset meni, mutta kerroitkin jo, hyvä!

Lisäksi täällä oli puhetta niistä pahoista ajatuksista - tiedän tunteen. Kun olin käynyt gynellä ja se kertoi mulle mun hormonien tilanteen ja uhkaillut ivf-hoidoilla, sitten luin vielä netistä että mun hormoniarvoilla edes oksettavan kalliit ivf-hoidot ei kovin helposti onnistu ja julkinen ei mun arvojen takia edes hoida mua (anteeksi kielenkäyttöni, mutta syö p####a, julkinen terveydenhoito), itkin ja olin huonona. Mun painajainen oli käytännössä toteutunut. Mutta mun ukkeli kannusti mua, tehtiin pikkuhiljaa vähän varasuunnitelmia mm. munasolun luovuttajan hommaamisesta ja jatkettiin luomuyritystä, koska mitäpä sitä pieni ihminen muutakaan :) Jos toivossa on hyvä elää, epätoivossa ja pelossa on aivan hirveäö enkä suosittele kenellekään.

Tsemppiä kaikille. Unelmat toteutukseen ja pelko pois <3

• Tykkää
Reactions: vuuti ja Alinah92
@kissaliikeri, elämäntaparemontti on hyvä asia ja varmasti yhtä haastavaa oli se muutos kumpaan suuntaa vaan :geek: ja hienoa jos teillä on varasuunnitelmia! Myö päätettiin jo ennen yritystä että hoitoihin ei mennä jos vauvaa ei kuulu.. ite oon antanu n.vuoden aikaa..
Mutta miulla on edelleen alavatsa hellänä.. mutta päätin että ovulaatio oli su tai ma koska ma iltana tuli tissit kipeeksi ja nännit on vieläki ihan kosketusarat. Ja keskiarvo kierron mukaan menkat pitäs alkaa su 25.2. Ni onko miulla nyt sitte dpo3 ja pääsen piinailee (y) talletuksia melkeen jokapäivä muutama yhden päivän väli, eli siitä ei pitäs jäähä kiinni :whistle: eilen hipelöin jo raskaustestejä :love: mut en kehannu ostaa vielä, tulis vaa pahamieli!

• Tykkää
Reactions: ahmis
Noniin aamutestit tehtynä. Pc sama ku eilen, mutta tulos näkyi nopsemmin. Tein kanssa vikan Davidin puikon (niitä kökköjä) ja siihen tuli nyt ihan selvä vaalean pinkki viiva, eli sikäli edistystä tapahtuu että tuo testi reagoi vahvemmin. Kuvan otto oli kyllä vaikeaa kun testi-ikkunan kalvo heijastaa joten ei nyt aivan välity viiva taas niinku se livenä näkyy, mutta siis nyt siitä sai sentään kuvan toisin ku eilen.:LOL:
[url=https://aijaa.com/VdKHOF][/URL]

@kissaliikeri, elämäntaparemontti on hyvä asia ja varmasti yhtä haastavaa oli se muutos kumpaan suuntaa vaan :geek: ja hienoa jos teillä on varasuunnitelmia! Myö päätettiin jo ennen yritystä että hoitoihin ei mennä jos vauvaa ei kuulu.. ite oon antanu n.vuoden aikaa..
Mutta miulla on edelleen alavatsa hellänä.. mutta päätin että ovulaatio oli su tai ma koska ma iltana tuli tissit kipeeksi ja nännit on vieläki ihan kosketusarat. Ja keskiarvo kierron mukaan menkat pitäs alkaa su 25.2. Ni onko miulla nyt sitte dpo3 ja pääsen piinailee (y) talletuksia melkeen jokapäivä muutama yhden päivän väli, eli siitä ei pitäs jäähä kiinni :whistle: eilen hipelöin jo raskaustestejä :love: mut en kehannu ostaa vielä, tulis vaa pahamieli!
Joo ois se dpo3 jos oli maanantaina. Että ei muuta ku piinailemaan.:D

• Tykkää
Reactions: äiti_82
Hyvältä tuo @viipulainen näyttää varsinkin ku sulla ne iltatestit yleensä vahvempia.

Vitsi mä niin toivon onnistumista tähän kiertoon. Olin ihan zen ku menkat alko mut nyt en meinaa pysyä nahoissani :ROFLMAO::ROFLMAO: toi viipulaisen plussa jotenki aiheutti sen että ehkä mekin onnistutaan ja tää kaikki vouhotus ei oo turhaa.

Miehen vitskut on nyt ollu käytössä muutaman päivän(koko ajan syöny mut nyt noi uudet mitä viipulainen suositteli) ja gelee royale pitäs tulla tänään postissa. Pre seedin laitan tänään tilaukseen. Miehelle en kerro mitää oviksen tilanteesta. Eilen se yritti jotain udella mut siinähän utelee :sneaky: kaikki keinot käyttöön nyt ;):cool:

• Tykkää
Reactions: äiti_82
Hyvältä tuo @viipulainen näyttää varsinkin ku sulla ne iltatestit yleensä vahvempia.

Vitsi mä niin toivon onnistumista tähän kiertoon. Olin ihan zen ku menkat alko mut nyt en meinaa pysyä nahoissani :ROFLMAO::ROFLMAO: toi viipulaisen plussa jotenki aiheutti sen että ehkä mekin onnistutaan ja tää kaikki vouhotus ei oo turhaa.

Miehen vitskut on nyt ollu käytössä muutaman päivän(koko ajan syöny mut nyt noi uudet mitä viipulainen suositteli) ja gelee royale pitäs tulla tänään postissa. Pre seedin laitan tänään tilaukseen. Miehelle en kerro mitää oviksen tilanteesta. Eilen se yritti jotain udella mut siinähän utelee :sneaky: kaikki keinot käyttkäy nyt ;):cool:
Toivon että noilla kikoilla natsaa. :love:

Ja joo, on kyl hassua että ne muut ku aamutestit on selvempiä.:LOL:
Ja tällä kertaa mulla on tappava nälkä vaan iltaisin, aiemmissa raskauksissa ollu aamun ongelma.:D Ja vv on ku oviksen aikaan, joskaan ei sentään valtoimenaan tuu kuten ovistellessa :LOL:

Kyllä tosta jo @viipulainen näkee ilman tihrustamistakin että viiva on. :love:

Mites muut piinailijat?
Näitä testejä on ihana tihrustella. Varsinkin noita plussa testejä.
ON: Mulla tissit kipeet!!? Voiskohan ovis tullakin aikasemmin? Ja jomotukset oikealla puolella. Täytyy varmaan aloittaa oviksen tikutus tässä kierrossa aikasemmin(n)

Kyllä tosta jo @viipulainen näkee ilman tihrustamistakin että viiva on. :love:

Mites muut piinailijat?
Näitä testejä on ihana tihrustella. Varsinkin noita plussa testejä.
ON: Mulla tissit kipeet!!? Voiskohan ovis tullakin aikasemmin? Ja jomotukset oikealla puolella. Täytyy varmaan aloittaa oviksen tikutus tässä kierrossa aikasemmin(n)
Ihanaa että se viiva välittyy muillekkin.:love:

Kyl tuo kovasti kuulostais että ovis yrittäis puskea sieltä. Mä oon alottanu aina tossa kohti tikutuksen, kun oon bongannu munasarjan kivistyksiä. Yleensä menny joko 4vrk tai sit jos ollu vasen puoli vuorossa, ni kuudentena päivänä tullu plussa ja viidentenä ollu liki.:)

Kiitos kysymästä @viipulainen ja ihan selvä jo sulla viiva!! Tein aamulla testin mutta siitä ei valitettavasti ollu teille tihrustettavaa :LOL: Niin negatiivinen oli. Ylläripylläri tässä kohtaa kiertoa.

Oon koittanu olla ajattelematta koko kierron loppumista mutta kyllä se pessimisti vaan tutusti nostaa päätään. Aamulla suihkussa mietin että kohtahan se verinoro tossa sitte valuu taas kaakeleille. Mahtavaa positiivisuutta! :oops: Noh päivä kerrallaan...

Hajut mulla ottaa nenään kovasti, mutta sen oon huomannu aina loppukierrosta. Muutoin tylsän tasaista o_O

@Nasunen87 Kannattaa aloittaa tikuttelu jos tuntuu, että ovis on tulossa! Mä oon nyt juonut päivittäin vattuteetä ja näyttäisi siltä, että ovis on tulossa aiemmin. Nyt kp12/13 (riippuen lasketaanko illalla alkaneet mensut jo ensimmäiseksi päiväksi) ja viimeiset 3kk ovis ollut kp18-22.

Tosin tänä aamuna ovistesti oli taas hailurampi (n) Erittyykö LH:ta kokoajan vai onko sen eritys yön ajan "pausella"? Yllä eilen illalla tehty ja alla tänä aamuna (klo 11) tehty. No, täytyy katsoa miltä illalla näyttää :rolleyes:
https://aijaa.com/53Gsny

Minäkin sorruin testaamaan :D
Eilen ilmestyi haalea viiva joka on todennäköisesti peruja pregnylistä. Tänäänkin aamulla oli oikein haalea kun tihrustamalla tihrusti. Viimeksi pregnyl näkyi seitsemän päivää. Nyt pistosta on yhdeksän päivää. Huomenna pitäisi olla ihan puhdas nega. Ja sitten myös pessimistinä olen luovuttanut :p

@Nasunen87 Kannattaa aloittaa tikuttelu jos tuntuu, että ovis on tulossa! Mä oon nyt juonut päivittäin vattuteetä ja näyttäisi siltä, että ovis on tulossa aiemmin. Nyt kp12/13 (riippuen lasketaanko illalla alkaneet mensut jo ensimmäiseksi päiväksi) ja viimeiset 3kk ovis ollut kp18-22.

Tosin tänä aamuna ovistesti oli taas hailurampi (n) Erittyykö LH:ta kokoajan vai onko sen eritys yön ajan "pausella"? Yllä eilen illalla tehty ja alla tänä aamuna (klo 11) tehty. No, täytyy katsoa miltä illalla näyttää :rolleyes:
https://aijaa.com/53Gsny
Joillain ei LH erity yöllä kovin hyvin. Sillä se testaus aika onkin kaiketi määritelty siihen päivään useimmissa testimerkeissä. Mulla vaan on just nurinkurin kaikki. Mut hyvähän se on kartoittaa miten oma kroppa toimii tässäkin asiassa. :)

Mä en tiiä pystynkö mä olla kertomatta miehelle sinne lauantaille asti.:LOL: Se mm.loukkaantu eilen verisesti kun en jaksanut valvoa sen kanssa illalla kun se tuli töistä.:whistle: Ja mä en voinu sanoa sille mistä mun väsymys johtuu.:ROFLMAO: Että en tiiä onko järkeä kaivaa itelle kuoppaa tässä. Varmaan kipitän siis tänään ostamaan ne apteekin testit ja digin ja meni syteen tai saveen, ni teen ne pahuksen testit huomenna. Kerron sit illalla miehelle.:ROFLMAO: Muistelen kyllä että digi antaa sen 1-2 siinä kohti kun tuo davidin kökkö testi viitsii näyttää tommosta häilyvää pinkkiä viivaa. Mut katotaan huomenna aamulla mitä se apteekin oma sanoo, jos se antaa viivaa ni uitan digin samaan satsiin ja toivon että se löytää tarpeeks hcg hiluja sieltä kupista.:D

Mitenkäs @Jasuuu voi :love:?

@viipulainen innolla odotan sun huomista digiä :love:!

Onnea muille piinailijoille! Minä oon nyt todennut että oon virallisesti sekaisin. Neuvola-aikaa ei oo vielä ees varattuna ja oon ostan vauvalle jo 2 bodyy, yhdet housut ja haalarin. Kaivan kyllä niin jotain syvää kuoppaa tässä itselleni jos käykin huonosti :confused:. Täytyy nyt oikeasti lopettaa tää himokuumeilu vaikka edes siihen saakka et pääsee puoleenväliin. Niin ja ennen yritystä ja plussaahan miä jo ostin yhen pipon vauvalle.. ei luoja.

Onko täällä ketään muita hulluja ketkä shoppailee jo "vähän" etukäteen?

Onnea muille piinailijoille! Minä oon nyt todennut että oon virallisesti sekaisin. Neuvola-aikaa ei oo vielä ees varattuna ja oon ostan vauvalle jo 2 bodyy, yhdet housut ja haalarin. Kaivan kyllä niin jotain syvää kuoppaa tässä itselleni jos käykin huonosti :confused:. Täytyy nyt oikeasti lopettaa tää himokuumeilu vaikka edes siihen saakka et pääsee puoleenväliin. Niin ja ennen yritystä ja plussaahan miä jo ostin yhen pipon vauvalle.. ei luoja.

Täällä voidaan hyvin <3 Ultrassa näkyi ja kuuluis reipas syke ja oli päivän isompikin kun piti :love: Jokos siellä saatu vahvat viivat testiin ? :love: Mä en oo ostanu vielä mitään enkä tiiä koska uskallan ostaa

@Jasuuu ihanaa:love:

@ahmis mä en oleta saavani välttämättä digiin mitään, mutta riittää että apteekin oma antaa viivaa.:D Kun siis onhan tässä vielä sinne sunnuntaille aikaa ennen ku kierto on virallisesti edes täysi, niin voi sikäli olla aikaista digille, vaikka ton viikko näytöllisen pitäis olla paljon herkempi ku muut digit. :) Pitää silti ostaa se lahjalaatikko ja kortti valmiiks. :X3:

Ja mä en oo ostanu mitään. Mulla on säästössä pojan vaava tavarat ja tytöltäkin oon mielestäni jemmannu söpöimmät laatikkoon. Mut perinteisesti oon ostanu rakenne ultran jälkeen kotiutumis vaatteet tai ainakin sen haalarin. Nyt en tiiä tarviiko sitäkään ostaa kun pojalta on sekin tuolla. Ainoat ostettavat mitkä on ns.pakollisia on uudet rattaat ja turvakaukalo. Kaikki muu löytyy.:LOL:

• Tykkää
Reactions: ahmis

Mä oon samanlainen pöhkö!! Paitsi mulla ei oo sitä plussaa ees vielä :ROFLMAO::whistle::oops:
Mä oon oikeestaan antanut melkein kaikki muksujen jutut jo pois. Joten sitten jos ja kun se plussa pamahtaa ni mä oon jo valmiiksi katsellut vaunuja yms mitkä sit pitää hommata.
Eli täällä kans tiputaan korkeelta ja kovaa joka kk ku sitä plussaa ei ees kuulu:p

Moron! Mutkin saa lisätä listalle. Enemmän olen pyörinyt tuolla ikänaisissa. Olikon yk meillä nyt kuudes. Kierto 28-30 ja nyt mennään kp 20/dpo 5. Toista kuumeillaan, mutta meille ensimmäistä yhteistä. Ensi viikolla on aika lapsettomuuspolille. Tässä kierrossa olen käynyt kaksi kertaa akupunktiossa ja hoidettu siellä nimenomaan lapsettomuutta. Kohtu ja sisuskalut kuulemma liian kylmät ja energia myös vähissä. Hoitaja oli myös kiinalaisen lääketieteen asiantuntija eli tutki kielen ja mittasi pulssit. Tammikuun alussa pongattiin kilpirauhasen vajaatoiminta tai sitten joku muu syy, että kilpirauhasarvot oli koholla ja sain siihen lääkityksen. Muistakaa sekin siis naiset tarkistaa! Voi vaikuttaa raskautumiseen tai kiinnittymiseen. Syön myös vitamiineja ja gele royalia.

Viipulaiselle onnea! Olet kyllä testaamisen ja naisen kropan ja kierron tuntemisen idoli minulle.

Piinaviikkoja siis täällä. Ovis muuten tuli kuin kello ja pongasin sen digitaalisella tuplahormoonitestillä. Nyt nippailee vasemalta munikselta ja juuri se puoli oli se mistä munasolu aika varmasti irtosi.

@Alinah92 Antoisaa lefffailtaa teille huomiseksi (y)

@viipulainen hieno viiva (y)

@lilia88 muistaakseni mulla ennen ovista saatto olla millasia viivoja vaan ja sitten päivää ennen ovisplussaa rupes tummenemaan ja sit oli ovispäivänä yleensä tummin. Mä tunnen kivut tosi hyvin ja joskus testannut kipujen aikana ni silloin tullut tummin viiva vaikka o+ on ollut päivää aiemmin.

@kettuperhe tervetuloa! Lisäsin sut tuonne listaan :)
Hei voitko @Wintersun lisätä tuon miun dpo 3 kans piinailijoihi? Ku mie en osaa (n)
@kettuperhe miulla todettiin kans vajaa toimintaa joulukuun alussa ja lääkityksellä arvot laski 4.9 -> 2.3.. seuraava k8ntrolli syksyllä paitsi jos raskautuu ni sit neuvolan kautta (y) ja tervetuloa!

@kettuperhe kiitos kauniista sanoista:cry::love:

Mä en poistu enään kotoota, kaikkialla haisee pahalle.:ROFLMAO: Meillä on autotie ihan lähellä ja toki sitä kautta mennään bussipysäkille että pääsee kauppaan. Pakokaasu oli hirveä kokemus haistaa, sitten bussipysäkillä haistoin kaikkien ihmisten käyttämät hajusteet, ällöttävänä sekoituksena toki, bussissa oli mennessä tunkkaista, kaupassa haistoin kauas hevi osastolla poismenevät imelät hedelmät ja joku oli jättänyt maustekurkku laarin auki, takaisin tullessa bussissa haisi varmasti pissa.:cautious: Kotona huokaisin helpotuksesta.:D Tein ruoan jota en kuitenkaan voinut itse syödä, huoh. Kai tää taas jossain kohti tasottuu.:LOL:

Yhteistyössä