The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Teille harmaille ei kuullu kenenkään ketjulaisen seksin harrastaminen.
Eikä minusta ole tuomittavaa jos joku harrastaa seksiä satunnaisesti kaverin kanssa.

• Tykkää
Reactions: Fantzu
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Kävinpä puhisemassa pihalla.

Pyörittelin siis viisitoista keskikokoista lumipalloa ja ladoin ne lumilinnaan kolmanneksi kerrokseksi ja melkein jaksoin tintata ja tasoitella kaikki välien kolot.

Naapureilla saattoi olla ihmettelminen kun täysikokoinen akka yksikseen pihalla lumilinnaa rakentaa. :ninja: :alien: :ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: Kais
Kiva yllätys lapsille(y)!
Niinhän sitä luulisi.

Mutta sen verran olen jo oppinut että neiti on ärtynyt kun tein sitä yksin enkä odottanut että hän palaa eskarista.

Ja sillä, että iltapäivällä mulla on muuta tekemistä, ei ole merkitystä. Eikä sillä että tää oli eka päivä pariin viikkoon kun on keli plussan puolella. Eikä etenkään sillä että mua halutti rykäistä aamuumppa pallonpyörityksen muodossa.

*paska isän uusipuoliso*

Hassu kysymys tähän väliin.

Meneekö sairauslomatodistukset suoraa kelalle? Siis jos täyttää hakemuksen netissä niin pitääkö silti liittää kopio paperisesta vai onko tieto jo siellä?

vierailija
Jääkaappini päällä on vasta kaksi puukkoa odottamassa omistajaansa.
Jos toinen niistä on sinun niin tule hakemaan omasi pois.
Minä en ole varas.

Mitä käsien katkaisuun tulee niin et sinä sitä puukkoa mitenkään hyvällä näyttänyt. Niinku, että katos miten hiano puukko, miltähän tää tuntuisi selässä?
Jos et osaa käyttää asetta niin älä ny näytä sitä mulle.
Päiväkotitädille näytetään kuinka hianosti osataan kakata pottaan.
Yritin sanoa, että käytän mootorisahaa en puukkoa, jäikö se sulta epäselväksi
Puukot ei ole mun.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä