The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Kummallista miten Fantsun seksielämä voikaan joitain kiinnostaa.

Mun seksielämäni ei koska se ny joka tapauksessa on jokseenkin olematonta.

Mutta uteliaille tiedoksi, että olen tänään tarkkojen laskelmieni mukaan käynyt kusella kymmenen kertaa. Ja juu, olen muistanut pestä käteni koska muistan äidin opetukset.

Miten Fantsun pikkupöksyjen sisältö tai niiden ylä- tai ala-asento voi kiinnostaa enemmän kuin minun kopelointini oman pikku vehkeeni kanssa?
Mä ihan surutta ulkoilutan anakondaa tai käyn pienten käärmeiden näyttelyssä eikä se nyt oikeastaan koskaan kiinnosta ketään, vaikka kopeloin itseäni joka päivä.

Jos täysi-ikäisellä naisella on joskus seksiä niin mitä ihmeellistä siinä on?
Helppohan sun on ottaa tuo asenne, kun tuskin lienet seksisesti kiinostunut Fantzusta, ku sulla on tuo Elena jo.
Mulla kun ei ole ketään, josta tykätä.

Fantzu masentui
Asiankannattaja hermostui
Harmaa, jossain kaukana sai pitkän nenän

Kukaan ei voittanut, sääli!
Mun hermostuttamiseni siis niinku oikeessa elämässä vaatii ihan tosissaan yrittämistä.
Mä olen lehmänhermoinen vanha verotarkastaja joka on nähnyt ja kuullut kaikki mahdolliset ja mahdottomat selitykset.
Ainakaan sinä et keksi mitään uutta.

Nimettömällä nettipalstalla tosin saatan vittuuntua pienestäkin, mutta se on ihan eri asia.

Jaahas onko jollain harmaalla taas huono päivä,kun pitää käydä kiusaamassa ketjussa ja purkaa omaa pahaa oloa.

vierailija
Sitäpaitti Ellu on mun naistyttöystäväni.
Otan henkilökohtaisena loukkauksena kaiken mitä Ellun niskaan koitetaan kaataa.
Kannattaa muistaa, että Ellu on kiltti, minä en.
Joo, oon lukenu jostain, että vääntelet ihmisten käsivarsia irti.
Mulla on myös parit käsivarret tuolla uunin päällä kuivumassa.
Minä vain sahasin ne irti mun mootorisahalla.
Enoo yhtä raaka luin sinä.

Ai nii.
Minulta on monta kertaa kysytty, että miten sama tyyppi v o i olla samaan aikaan maailman herttaisin ja samalla maailman vittumaisin tyyppi?
Helppoa.
Jos ja kun ei ärsytyskynnystäni ylitetä niin menen vain laulamaan tangon. No problemos. Sujuu kolmessa promillessakin.

Jos ärsytyskynnykseni ylitetään tai yritetään lompakkoni viedä niin se ny pitäis nähdä niskasta, korvista tai silmistä, että asia ei ihan kannata.
Tappelua ei voita suurin tai vahvin vaan vittumaisin. Ja se olen sit minä.
Kiltti mies jonka potenssi ei yhtään nouse hakkaamalla vaimoa, koiraa tai heittämällä perhettä lumihankeen.
Mutta ei pidä luulla liian kiltiksi.

Joo, oon lukenu jostain, että vääntelet ihmisten käsivarsia irti.
Mulla on myös parit käsivarret tuolla uunin päällä kuivumassa.
Minä vain sahasin ne irti mun mootorisahalla.
Enoo yhtä raaka luin sinä.
Jääkaappini päällä on vasta kaksi puukkoa odottamassa omistajaansa.
Jos toinen niistä on sinun niin tule hakemaan omasi pois.
Minä en ole varas.

Mitä käsien katkaisuun tulee niin et sinä sitä puukkoa mitenkään hyvällä näyttänyt. Niinku, että katos miten hiano puukko, miltähän tää tuntuisi selässä?
Jos et osaa käyttää asetta niin älä ny näytä sitä mulle.
Päiväkotitädille näytetään kuinka hianosti osataan kakata pottaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä