Ellu on mun naistyttöystäväni, joten suosittelisin käyttämään hieman korrektimpaa kieltä.Taitaa tämä Fantzu olla samanlainen hepsankeikale kuin Elena777. Herkästi molemmat levittelemässä miehille?
Ellu on mun naistyttöystäväni, joten suosittelisin käyttämään hieman korrektimpaa kieltä.Taitaa tämä Fantzu olla samanlainen hepsankeikale kuin Elena777. Herkästi molemmat levittelemässä miehille?
Helppohan sun on ottaa tuo asenne, kun tuskin lienet seksisesti kiinostunut Fantzusta, ku sulla on tuo Elena jo.Kummallista miten Fantsun seksielämä voikaan joitain kiinnostaa.
Mun seksielämäni ei koska se ny joka tapauksessa on jokseenkin olematonta.
Mutta uteliaille tiedoksi, että olen tänään tarkkojen laskelmieni mukaan käynyt kusella kymmenen kertaa. Ja juu, olen muistanut pestä käteni koska muistan äidin opetukset.
Miten Fantsun pikkupöksyjen sisältö tai niiden ylä- tai ala-asento voi kiinnostaa enemmän kuin minun kopelointini oman pikku vehkeeni kanssa?
Mä ihan surutta ulkoilutan anakondaa tai käyn pienten käärmeiden näyttelyssä eikä se nyt oikeastaan koskaan kiinnosta ketään, vaikka kopeloin itseäni joka päivä.
Jos täysi-ikäisellä naisella on joskus seksiä niin mitä ihmeellistä siinä on?
Sinä valitset omat saunakaverisi itse.On ollut 2 kanssa sutinaa muutaman kerran. En kiellä sitä. Mikä suihkukaveri? Sekö jonka kanssa kävin saunassa viikonloppuna? Mitä vikaa siinä on?
Eikö sinkku saa tehdä mitä haluaa?
Mutta tämä oli tässä. En puhu tästä enää.
Tule sieltä kuplasta jo pois.Ellu on mun naistyttöystäväni, joten suosittelisin käyttämään hieman korrektimpaa kieltä.
Levitelkööt kelle haluavat, mitä se sun persettä kaivelee.Taitaa tämä Fantzu olla samanlainen hepsankeikale kuin Elena777. Herkästi molemmat levittelemässä miehille?
Mä en enää tee yhtään mitään.Sinä valitset omat saunakaverisi itse.
Niin minäkin teen, eikä kukaan moiti.
Ei tule olemaankaan jos etsit jotain kuvitteellista.Helppohan sun on ottaa tuo asenne, kun tuskin lienet seksisesti kiinostunut Fantzusta, ku sulla on tuo Elena jo.
Mulla kun ei ole ketään, josta tykätä.
Kokeilehan sinäkin joskus vaihteeksi oikeaa elämää.Tule sieltä kuplasta jo pois.
Tarkoittaako toi, että ensi lauantaina et keitäkään mulle aamukahvia?Pitää kai unohtaa nekin kaverit joiden kanssa ei ole mitään sutinaa. Olla aina yksin kotona.
Mun hermostuttamiseni siis niinku oikeessa elämässä vaatii ihan tosissaan yrittämistä.Fantzu masentui
Asiankannattaja hermostui
Harmaa, jossain kaukana sai pitkän nenän
Kukaan ei voittanut, sääli!
Sitäpaitti Ellu on mun naistyttöystäväni.Jaahas onko jollain harmaalla taas huono päivä,kun pitää käydä kiusaamassa ketjussa ja purkaa omaa pahaa oloa.
Mikä sulle tuli? Jos ei yhden kanssa onnistanut, menetät toivosi uuden kumppanin suhteen, luovut samalla kavereistasi ja jäät kotiin?!Pitää kai unohtaa nekin kaverit joiden kanssa ei ole mitään sutinaa. Olla aina yksin kotona.
Onko sulla myös miestyttöystävä?Sitäpaitti Ellu on mun naistyttöystäväni.
Otan henkilökohtaisena loukkauksena kaiken mitä Ellun niskaan koitetaan kaataa.
Kannattaa muistaa, että Ellu on kiltti, minä en.
Joo, oon lukenu jostain, että vääntelet ihmisten käsivarsia irti.Sitäpaitti Ellu on mun naistyttöystäväni.
Otan henkilökohtaisena loukkauksena kaiken mitä Ellun niskaan koitetaan kaataa.
Kannattaa muistaa, että Ellu on kiltti, minä en.
Jääkaappini päällä on vasta kaksi puukkoa odottamassa omistajaansa.Joo, oon lukenu jostain, että vääntelet ihmisten käsivarsia irti.
Mulla on myös parit käsivarret tuolla uunin päällä kuivumassa.
Minä vain sahasin ne irti mun mootorisahalla.
Enoo yhtä raaka luin sinä.
Ei esiinny sinkkuna. Ne joilla on mies puhuvat miehestään täällä.Kaikkein uskomattominta on se että naimisissa olevat naiset esiintyy täällä sinkkuna.
Tarkoitan sitä että sinkkuna luovun kavereista ja kahesta vakipanosta. Ehkä hän sitten hyväksyy mut.Mikä sulle tuli? Jos ei yhden kanssa onnistanut, menetät toivosi uuden kumppanin suhteen, luovut samalla kavereistasi ja jäät kotiin?!