Fantzu
Mikä helvetin nuori rakastaja?Mene nyt eteenpäin ja unihda fantzsu löydät paremmankin aivan varmasti ajattele miten se suihkuttele nuoren rakastajansa kanssa
Mikä helvetin nuori rakastaja?Mene nyt eteenpäin ja unihda fantzsu löydät paremmankin aivan varmasti ajattele miten se suihkuttele nuoren rakastajansa kanssa
Ihottumaa, mun iho ja nahka ja kudos ihon alla joskus ilveilee.Riippuu vaivasta.
Kyllä ja olet hölmö jos uskot häntäLuuletko, että Fantzu narraa mua?
Se puhuu siitä 30 v rakastajasta, jota kehuit aikaisemmin.Mikä helvetin nuori rakastaja?
Mutta, mutta, kuka sinä olet? Voinko uskoa sinua?Kyllä ja olet hölmö jos uskot häntä
Jotakin voidetta voi laittaa.Ihottumaa, mun iho ja nahka ja kudos ihon alla joskus ilveilee.
Onko sulla hoitomenetelmiä tuohon vaivaan?
Ai se juttu kun heitin huulta.Se puhuu siitä 30 v rakastajasta, jota kehuit aikaisemmin.
Toisessa ketjussa itse kerroit 33v rakastajasta//kaveriasta jota panet turha yrittää kiistää kun se olet itse kaikille kertonutMikä helvetin nuori rakastaja?
Uskotko mieluimmin harmaata joka ei tunne mua? Harmaata joka päättelee asioita siitä mitä lukee palstalta?Mutta, mutta, kuka sinä olet? Voinko uskoa sinua?
Tunnetko Fantzun?
Ja otit sen tosissasi?Toisessa ketjussa itse kerroit 33v rakastajasta//kaveriasta jota panet turha yrittää kiistää kun se olet itse kaikille kertonut
Ajattelin jotain intiimimpää hoitoa.Jotakin voidetta voi laittaa.
En tiedä. Sen olis nähnyt sitte jos oltais tavattu.Ajattelin jotain intiimimpää hoitoa.
Olisko sellaista saatavilla?
nytkö se on huulin heitto kun olet kertonut että on rakastajaa ja kaveri jonka kanssa harrastat sexiä montako sinulla on ja miksi valehteletAi se juttu kun heitin huulta.
En oikeen viitsis matkustaa kymmentä tuhatta kilometriäihan vain , ehkä, ehkä ei.En tiedä. Sen olis nähnyt sitte jos oltais tavattu.
Se 33v. oli vittuilua.nytkö se on huulin heitto kun olet kertonut että on rakastajaa ja kaveri jonka kanssa harrastat sexiä montako sinulla on ja miksi valehtelet
olet kertonu muistakin älä eesitä kaikki on nähnyt mitän olet kertonutJa otit sen tosissasi?
Ai haluat vain hoitoa. Sen voit saada sieltä.En oikeen viitsis matkustaa kymmentä tuhatta kilometriäihan vain , ehkä, ehkä ei.
Pitäis olla jotain varmempaa.
Pyydäköhän liikaa?
Äl ä haksahda ole järkevä löytyy lähempää parempiEn oikeen viitsis matkustaa kymmentä tuhatta kilometriäihan vain , ehkä, ehkä ei.
Pitäis olla jotain varmempaa.
Pyydäköhän liikaa?
Oisko ranskalaispaahto parempi ?Jopas nyt ollaan niin metropolitalaisia.
Sein mitää tarkoita Silti harrastat seksiää monen kanssa itse olet kertonut täälä turha yrittää narrata muuta kun olet itse kertoonut ja nyt huijaat tätä thtä onnetontaEipä oo kukkaan pyytänyt mua parisuhteeseen. Olen edelleen sinkku ja asun yksin.
Ei minuakaan. Toisaalta en tiedä haluanko ja olisiko minusta siihen.Eipä oo kukkaan pyytänyt mua parisuhteeseen. Olen edelleen sinkku ja asun yksin.