The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta, hyvää alkavaa viikkoa sinne.

Olipa kiva taas herätä yöllä kesken unien,ettei saa henkeä.
Onneksi helpottui yskimällä ja otin astmalääkettä vielä.
Huono juttu on,että ei ole varmaa onko tuo astmasta johtuvaa vai jotain muuta.

Huomenta, hyvää alkavaa viikkoa sinne.

Olipa kiva taas herätä yöllä kesken unien,ettei saa henkeä.
Onneksi helpottui yskimällä ja otin astmalääkettä vielä.
Huono juttu on,että ei ole varmaa onko tuo astmasta johtuvaa vai jotain muuta.
Tytär puhui samanlaisesta viasta. Sillä oli viime viikolla flunssa ja parina yönä sen jälkeen heräsi siihen ettei saanut henkeä.

Tytär puhui samanlaisesta viasta. Sillä oli viime viikolla flunssa ja parina yönä sen jälkeen heräsi siihen ettei saanut henkeä.
Ikäviä kohtauksia nuo.
Mulla on ollu muutamia vuosia ja tullut pari kertaa vuodessa.
Viimeksi tuli tammikuun alussa,sitä ennen 2 kertaa joulukuussa ja marrskuussa.

vierailija
Arvaa mitä.
Kävin tuossa äsken coffee shopassa, tyttö antoi mulle suukon ja sanoi, että hän tykkää antaa suuseksiä.

Miten mun tuo pitäis ymmärtää? Onko hän kiinostunut minusta, vai vain leikkii mun tunteilla niinkuin Softy.

Ei mittaria. Ilmankostutinta ja puhdistajaa käytetään välillä.
Yksi vaihtoehto on tietty että ilmastointihormeista tulee naapurien jotain käryjä. Toki jos on omakotitalo niin mahdotonta.

Tai sit jonkinlainen tilapäinen refluksitauti.

Mä täällä odotn, milloin pähkinät alkavat kukinnan saksassa, silloin alkaa, sopivalla tuulella, meikäläisen allergiakausi. Siihen ei liene montaa päivää enää.

Tammikuussa kun kävin lääkärissä niistä työkykyjutuista,niin kerroin lääkärille noist kohtauksista. Epäili että ei astmakohtaus ole,voisi olla uniaplea tai paremmin ehkä joku äänihuulien lukkiutuminen kyseessä.
Mutta eipä tuo sitten lähettänyt kuitenkaan mihinkään tutkimuksiin.

Viimeksi muokattu:
Yksi vaihtoehto on tietty että ilmastointihormeista tulee naapurien jotain käryjä. Toki jos on omakotitalo niin mahdotonta.

Tai sit jonkinlainen tilapäinen refluksitauti.

Mä täällä odotn, milloin pähkinät alkavat kukinnan saksassa, silloin alkaa, sopivalla tuulella, meikäläisen allergiakausi. Siihen ei liene montaa päivää enää.
Luhtitalo on,en usko että käryjä käryjä tulisi yöllä naapurista.
Joskus närästää,mutta nyt ei moneen kuukauteen.

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä