Kaveri on fwb. Ei me aina panna kun nähään. Mut tää on mun ja algoman välinen juttu. Vaikka täällä puhutaan. Tykkään algomasta.kavereita ei paneskella ja aiemmin sanoit että ensi yönä on seksiä ja kun kaveri käy niin aina on jotain seksiä ihan miten vain mutta toivottavasti canvas mies juoksee karkuun ja hyvin pian ja etsii arvoisensa naisen.
Joo, Algomasta on helppo tykätä.Kaveri on fwb. Ei me aina panna kun nähään. Mut tää on mun ja algoman välinen juttu. Vaikka täällä puhutaan. Tykkään algomasta.
JuuJoo, Algomasta on helppo tykätä.
Hän on kaunis katsella ja hyvä suukottelija, sanovat.
mitä väliä sillä on onko abc vai fwb jos kuitenkin on kaveri jota panet toivottavasti toi algoma ymmärtää juosta karkuun ja nopeasti eihän hän ensimmäinen olisi palsta mies olisiKaveri on fwb. Ei me aina panna kun nähään. Mut tää on mun ja algoman välinen juttu. Vaikka täällä puhutaan. Tykkään algomasta.
Ei eka mut toka. Algoma on hyvä mies. Ollaan tavattu. Jos olen suhteessa niin en muita halua.mitä väliä sillä on onko abc vai fwb jos kuitenkin on kaveri jota panet toivottavasti toi algoma ymmärtää juosta karkuun ja nopeasti eihän hän ensimmäinen olisi palsta mies olisi
olisi edes järkevä mies eikä lankeisiEi eka mut toka. Algoma on hyvä mies. Ollaan tavattu. Jos olen suhteessa niin en muita halua.
Pöholisi edes järkevä mies eikä lankeisi
jokaisella meillä on menneisyys.olisi edes järkevä mies eikä lankeisi
Munaton on hän.Miksei tää Algoma mustu, harmaana piikittelee vaan?
Niivvissiin.Munaton on hän.
Ei tähän paljon munaa tarvittu.Munaton on hän.
Fileilläkö sen teit?Ei tähän paljon munaa tarvittu.
Ei siitosoriksi,mutta muuten on mukavaa.Mitä munaton eläkeikäinen pappa tekee vauvapalstalla, kun ei hänestä siitosoriksikaan enää ole?
Mitä tuo tarkoittaa?Fileilläkö sen teit?
Kyllä hänestä on vaikka mihin.Mitä munaton eläkeikäinen pappa tekee vauvapalstalla, kun ei hänestä siitosoriksikaan enää ole?
pätönkin on persoonana munaton pappaMitä munaton eläkeikäinen pappa tekee vauvapalstalla, kun ei hänestä siitosoriksikaan enää ole?
Mitä sun pitää selittää hänelle? Etkö saisi antaa neuvoja neuvottomalle?Huomaatko, että olen hurjan kiltti kun näin asiapitoisesti neuvon.
Ellulle saankin tätä ensi viikolla selittää.
Onneksi on hetki aikaa miettiä hyvää selitystä!
Plätyt ovat jenkkien aamupalaa. Paitsi ne ovat niitä puolituumaa paksuja ja tuuma siirappia päällä.Hyvää huomenta!
Mies paistoi lättyjä aamiaiseksi. Ja mä hurautin kauramaidosta, kiiwistä, mangosta ja muutamasta pakastemansikasta smoothien.
Lauantai!