The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mä voin koska tahansa mennä nurkkabaariin ja löytää itteni mistä vaan. Eikä sitä kukaan pahana pidä. Jos ei illan kohtalo natsaa niin sit ei kunhan saa aamulla kahvia.

Turhan harvoin näin vain käy, mutta periaatteessa vois käydä koska vaan!

Jos kyseessä on nainen niin se on kaksinaismoralismia miettiä tekosyitä siihen miksi nainen ei saisi tehdä just samoin.
Jummarran mitä sanot, mutta etpä tainnut tietää, että vuoden olen vartioinut koskemattommuutani ihan vai Fantzulle ja nyt hän pesee jonkun jätkän palleja.

Kui sä luulet mun tykkäävän siitä?

vierailija
Mä en jatka tätä sepustelua enempää tänään, arvaatte vielä kuka olen

Lähden huomenna ulkomaan matkalle ja täytyy pakata jotain mukaan.
Pesukonetta en ota tällä kertaa.

Lunaa en kuitenkaan jätä mielestäni.

Jummarran mitä sanot, mutta etpä tainnut tietää, että vuoden olen vartioinut koskemattommuutani ihan vai Fantzulle ja nyt hän pesee jonkun jätkän palleja.

Kui sä luulet mun tykkäävän siitä?
Vedät suorat mustat housut jalkaasi ja laitat kauluspaidan päällesi ja painut lähimpään karaokebaariin laulamaan tangon!
Suosittelen "Yö saaristossa" tai "Lago Maggiore" tai jotain mitä yleensä kukaan ei vedä.
Jos et osaa laulaa niin muuten sama ohje mutta painut tanssikurssille jossa on aina pulaa miehistä.

Tangolla ne naiset taivutetaan sanoi jo Olavi Virta, eikä maailma ole siitä muuksi muuttunut.

Kyllä Fantsu odottaa sua kun osaat muutakin kuin kertoa hupparisi värin.
Hupparipoikia ei yleensä odota edes koulutaksit.
Kauluspaitamiehiä taksikin saattaa odottaa.

vierailija
Vedät suorat mustat housut jalkaasi ja laitat kauluspaidan päällesi ja painut lähimpään karaokebaariin laulamaan tangon!
Suosittelen "Yö saaristossa" tai "Lago Maggiore" tai jotain mitä yleensä kukaan ei vedä.
Jos et osaa laulaa niin muuten sama ohje mutta painut tanssikurssille jossa on aina pulaa miehistä.

Tangolla ne naiset taivutetaan sanoi jo Olavi Virta, eikä maailma ole siitä muuksi muuttunut.

Kyllä Fantsu odottaa sua kun osaat muutakin kuin kertoa hupparisi värin.
Hupparipoikia ei yleensä odota edes koulutaksit.
Kauluspaitamiehiä taksikin saattaa odottaa.
Taijampa ottaa pari kauluspataa ulkomaan matkalle, puseron jätän kotia.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä