Niin pomppii ihan hirveesti...Kyllä vaan kauheesti pomppii edelleen kun jostain kommentista tykkää. Muutenkin omittuinen,. Miksei tätä korjata.
Niin pomppii ihan hirveesti...Kyllä vaan kauheesti pomppii edelleen kun jostain kommentista tykkää. Muutenkin omittuinen,. Miksei tätä korjata.
Luna säilyttää telkkarin kaukosäädintä hyvin oudoissa paikoissa joten oletkohan nyt ihan varma asiastasi, koska olet kuitenkin semmoinen kiltti.Oppiskohan tuo Lunatic rakastamaan mua ihan tällaisena kuin olen?
Jummarran mitä sanot, mutta etpä tainnut tietää, että vuoden olen vartioinut koskemattommuutani ihan vai Fantzulle ja nyt hän pesee jonkun jätkän palleja.Mä voin koska tahansa mennä nurkkabaariin ja löytää itteni mistä vaan. Eikä sitä kukaan pahana pidä. Jos ei illan kohtalo natsaa niin sit ei kunhan saa aamulla kahvia.
Turhan harvoin näin vain käy, mutta periaatteessa vois käydä koska vaan!
Jos kyseessä on nainen niin se on kaksinaismoralismia miettiä tekosyitä siihen miksi nainen ei saisi tehdä just samoin.
Usein meinaan klikata vastaa tai tykkään...Kyllä vaan kauheesti pomppii edelleen kun jostain kommentista tykkää. Muutenkin omittuinen,. Miksei tätä korjata.
Mies olen, ommulla toinenki pusero, mutta tuo musta on mun trump.Canvas puseroinen oletettavasti mies niin löydät paremmankin kuin no jätän sanomatta etsi sellainen nainen joka sinut tahtoo eikä pelehdi muiden kanssa
Kilttihän minä. Enkä tunne Lunaa kaan eikä hän minua, mutta hän vaikuttaa kivaltaLuna säilyttää telkkarin kaukosäädintä hyvin oudoissa paikoissa joten oletkohan nyt ihan varma asiastasi, koska olet kuitenkin semmoinen kiltti.
jossain ketjussa näytti kehuvan että panee 33 vuotiasta olisiko sitten kiinteät mutta hikiset pallit .En tiedä onko sama kuin se jonka luona nyt suihkutteleeMies olen, ommulla toinenki pusero, mutta tuo musta on mun trump.
Ei se kuitenkaan näy fantzuun pätevän
Mitähän sillä toisella jätkällä on niin rakastettavaa? Hikiset munat?
Luuletko, että hänellä on kaksi tai jopa useampi vakipano?jossain ketjussa näytti kehuvan että panee 33 vuotiasta olisiko sitten kiinteät mutta hikiset pallit .En tiedä onko sama kuin se jonka luona nyt suihkuttelee
Unohda jo se eltaantunut vittu, nuorempia ja freesimpiä tarjolla.Mä en jatka tätä sepustelua enempää tänään, arvaatte vielä kuka olen
Lähden huomenna ulkomaan matkalle ja täytyy pakata jotain mukaan.
Pesukonetta en ota tällä kertaa.
Lunaa en kuitenkaan jätä mielestäni.
Vedät suorat mustat housut jalkaasi ja laitat kauluspaidan päällesi ja painut lähimpään karaokebaariin laulamaan tangon!Jummarran mitä sanot, mutta etpä tainnut tietää, että vuoden olen vartioinut koskemattommuutani ihan vai Fantzulle ja nyt hän pesee jonkun jätkän palleja.
Kui sä luulet mun tykkäävän siitä?
En leiki. Hää on kaveri. Mulla on myös miespuolisia kavereita.Miksi sitten leikit mun kans?
Minäkö? Algoma on eläkeiässä. Mie on vasta 47.Unohda jo se eltaantunut vittu, nuorempia ja freesimpiä tarjolla.
Taijampa ottaa pari kauluspataa ulkomaan matkalle, puseron jätän kotia.Vedät suorat mustat housut jalkaasi ja laitat kauluspaidan päällesi ja painut lähimpään karaokebaariin laulamaan tangon!
Suosittelen "Yö saaristossa" tai "Lago Maggiore" tai jotain mitä yleensä kukaan ei vedä.
Jos et osaa laulaa niin muuten sama ohje mutta painut tanssikurssille jossa on aina pulaa miehistä.
Tangolla ne naiset taivutetaan sanoi jo Olavi Virta, eikä maailma ole siitä muuksi muuttunut.
Kyllä Fantsu odottaa sua kun osaat muutakin kuin kertoa hupparisi värin.
Hupparipoikia ei yleensä odota edes koulutaksit.
Kauluspaitamiehiä taksikin saattaa odottaa.
kavereita ei paneskella ja aiemmin sanoit että ensi yönä on seksiä ja kun kaveri käy niin aina on jotain seksiä ihan miten vain mutta toivottavasti canvas mies juoksee karkuun ja hyvin pian ja etsii arvoisensa naisen.En leiki. Hää on kaveri. Mulla on myös miespuolisia kavereita.
Ei se mitään, jokainenhan meistä ja teistä vanhenee, paitsi jos on niin hyvä luki, että kuolee aikaisemmin.Minäkö? Algoma on eläkeiässä. Mie on vasta 47.
Sori Algoma. Paljastin sun iän.
On se paska tuo Aisuri, onhan se kaikkien tiedossa tiettyAinakin kolme kertaa ku oot uhonnu lähteväs meän kanssa liikenteeseen, oot perunu ja sanonu, ettet lähe koska meillä on kuitenkin hauskempaa ilman sua ja miks me sun seurassa ees hengattais.
Huomaatko, että olen hurjan kiltti kun näin asiapitoisesti neuvon.Taijampa ottaa pari kauluspataa ulkomaan matkalle, puseron jätän kotia.