The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:ROFLMAO:

Toi nuorin ei tainnut oikein digata meidän CMX-tunnista. Huoneestaan kuuluu joululauluja suht lujaa.

Mutta tää on kyllä niitä juttuja, mihin saa luvan tottua. Jos itse saa katsella leffan ja lisäksi pelata jokaikinen päivä niin että muut kärsivät ne äänet niin yksi levy per viikonloppuilta on vaan nuorimmankin siedettävä.

:ROFLMAO:

Toi nuorin ei tainnut oikein digata meidän CMX-tunnista. Huoneestaan kuuluu joululauluja suht lujaa.

Mutta tää on kyllä niitä juttuja, mihin saa luvan tottua. Jos itse saa katsella leffan ja lisäksi pelata jokaikinen päivä niin että muut kärsivät ne äänet niin yksi levy per viikonloppuilta on vaan nuorimmankin siedettävä.
Nuoret ei o koskaan maailmanhistoriassa ymmärtäneet vanhempiensa diggaamaa musaa.
Se on aina ollut vanhojen pierujen kalkkiskamaa.

Nuoret ei o koskaan maailmanhistoriassa ymmärtäneet vanhempiensa diggaamaa musaa.
Se on aina ollut vanhojen pierujen kalkkiskamaa.

Eikai?

Mä tykkäsin Rauli Baddingista ja Kasevasta mitä mun faija kuunteli. Ja kaverin isän levyistä löytyi Uriah Heepiä ja Jethro Tullia. Ja mun enolla oli Beatlesiä vaikka kuinka. Toinen eno tosin tykkäsi humpsta ja niin sitä sit joskus istuttiin autossa ja kuuneltiin ruusuja tulipunaisia ja karjalan heiliä vaikkei niin oiskaan haluttu :D

Eikai?

Mä tykkäsin Rauli Baddingista ja Kasevasta mitä mun faija kuunteli. Ja kaverin isän levyistä löytyi Uriah Heepiä ja Jethro Tullia. Ja mun enolla oli Beatlesiä vaikka kuinka. Toinen eno tosin tykkäsi humpsta ja niin sitä sit joskus istuttiin autossa ja kuuneltiin ruusuja tulipunaisia ja karjalan heiliä vaikkei niin oiskaan haluttu :D
Mä taas jotenkin tykkään kanrista.
Se on semmoista perussimppeliä musaa jota kuunnellaan joko autossa pääasiassa vasemmasta kaiuttimesta, tai sit baarissa kaljalasin äärellä haukkuen hippejä muistellen mennyttä rakkautta.
Jos sointuja on kolme niin se vielä on kantria. Jos niit on neljä, niin se alkaa muistuttamaan iskelmää. Jos niit on viis niin se on sit jo jatsia.
Päästetääs irti Mileyn isä ja kahden soinnun kantri:

Nääh, mä mitään anteeks pyytele!!!*kääntää volat kaakkoon*:barefoot::barefoot:
Uskaltaako jo avata oven?

Missä Olli soi volat kaakossa niin mä yleensä löydän hirveen nopsasti jotain kiireellistä ja tärkeetä tekemistä jossain muualla!
Niinku viikoksi tai kahdeksi.
Olli oli ihan jees kunnes hänelle myönnettiin iskelmä-Finlandia.
Sen jälkeen hän on luullut osaavansa laulaa.

Uskaltaako jo avata oven?

Missä Olli soi volat kaakossa niin mä yleensä löydän hirveen nopsasti jotain kiireellistä ja tärkeetä tekemistä jossain muualla!
Niinku viikoksi tai kahdeksi.
Olli oli ihan jees kunnes hänelle myönnettiin iskelmä-Finlandia.
Sen jälkeen hän on luullut osaavansa laulaa.
Nou hätä, mä kuuntelen jo Vartiaisen Jenniä Spotifyissa.:love:
Tällä hetkellä soi: Väärään suuntaan:love:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä