Blue Nun alkoholiton punaviini on yllättävän ok makuista.
Pesetkö kassitTänään pääsee saunaan. Menossa kaverin luo.
Spotify ja Suomirockin klassikot ja kuuma kahvi.
Nuoret ei o koskaan maailmanhistoriassa ymmärtäneet vanhempiensa diggaamaa musaa.
Toi nuorin ei tainnut oikein digata meidän CMX-tunnista. Huoneestaan kuuluu joululauluja suht lujaa.
Mutta tää on kyllä niitä juttuja, mihin saa luvan tottua. Jos itse saa katsella leffan ja lisäksi pelata jokaikinen päivä niin että muut kärsivät ne äänet niin yksi levy per viikonloppuilta on vaan nuorimmankin siedettävä.
Nuoret ei o koskaan maailmanhistoriassa ymmärtäneet vanhempiensa diggaamaa musaa.
Se on aina ollut vanhojen pierujen kalkkiskamaa.
Mä taas jotenkin tykkään kanrista.Eikai?
Mä tykkäsin Rauli Baddingista ja Kasevasta mitä mun faija kuunteli. Ja kaverin isän levyistä löytyi Uriah Heepiä ja Jethro Tullia. Ja mun enolla oli Beatlesiä vaikka kuinka. Toinen eno tosin tykkäsi humpsta ja niin sitä sit joskus istuttiin autossa ja kuuneltiin ruusuja tulipunaisia ja karjalan heiliä vaikkei niin oiskaan haluttu
KiittiMukavaa iltaa & saunaa
Hää pesee itse.Pesetkö kassit
Ainahan sitä voi apua tarjota?Hää pesee itse.
Mä pesen selän.Ainahan sitä voi apua tarjota?
Harva ylettyy joka paikkaan itse.
Sitäpaitti en ole koskaan tavannut naista jolla on ristiselässä tatuoitu katkoviiva jossa lukee, että yläpuolella kyseessä on selän pesu, alapuolella kyseessä on pakaroiden kähmintä.
Entä jos ei pesekkään?Hää pesee itse.
Uskaltaako jo avata oven?Nääh, mä mitään anteeks pyytele!!!*kääntää volat kaakkoon*
Nou hätä, mä kuuntelen jo Vartiaisen Jenniä Spotifyissa.Uskaltaako jo avata oven?
Missä Olli soi volat kaakossa niin mä yleensä löydän hirveen nopsasti jotain kiireellistä ja tärkeetä tekemistä jossain muualla!
Niinku viikoksi tai kahdeksi.
Olli oli ihan jees kunnes hänelle myönnettiin iskelmä-Finlandia.
Sen jälkeen hän on luullut osaavansa laulaa.
Khyl pesee.Entä jos ei pesekkään?
Sä vahdit vierellä?Khyl pesee.
Joo,Fantzu vahtii silmä kovana vieressä ja tekee tarkastuksenSä vahdit vierellä?