Fantzu
Joo kun mennään yhdessä.Sä vahdit vierellä?
Joo kun mennään yhdessä.Sä vahdit vierellä?
Siisti mies on sieltäkin siisti!Entä jos ei pesekkään?
Mun on ehkä parasta unohtaa tuo Fantzu.Joo kun mennään yhdessä.
Mies joka helpolla luovuttaa ei koskaan mitään saa.Mun on ehkä parasta unohtaa tuo Fantzu.
Laittaiskohan mustan, hupullisen canvaspuseron niskaan ja lähtis raitille.
Vois nyt sitten vähentää vaatetusta & antaa hiusten olla auki
Saa rentoutua
Eikä Ootan kovasti sua tänne. En oo suhteessa kenenkään kanssa.Mun on ehkä parasta unohtaa tuo Fantzu.
Mitä sen perään haikaat joka suihkuttelee toisen kanssa ja harrastaa haureutta eihän se sinusta ole oikeasti kiinnostunut . Raitille vaanMun on ehkä parasta unohtaa tuo Fantzu.
Laulun nimeks vois tulla: Mies jonka ympäriltä naiset viedään.Mies joka helpolla luovuttaa ei koskaan mitään saa.
Pitäiskö mun kirjoittaa tosta laulu?
Eikä Ootan kovasti sua tänne. En oo suhteessa kenenkään kanssa.
Ei tokikaan.Laulun nimeks vois tulla: Mies jonka ympäriltä naiset viedään.
Ei kai tosta vielä tulis plagisyytettä, vaikka lyriikkakin muistuttais zen caffeen versiota, eihän?
On kaveri. Ollu vuosien ajan.Saunakaveri vain, niinkö?
Tehkää vain pilaa minusta, lyökää lyötyä, potkikaa potkittuaLaulun nimeks vois tulla: Mies jonka ympäriltä naiset viedään.
Ei kai tosta vielä tulis plagisyytettä, vaikka lyriikkakin muistuttais zen caffeen versiota, eihän?
Miksi sitten leikit mun kans?On kaveri. Ollu vuosien ajan.
Sehän paneskelee sitä "kaveriaan"Saunakaveri vain, niinkö?
Niin uskon minäkin.Sehän paneskelee sitä "kaveriaan"
Mä voin koska tahansa mennä nurkkabaariin ja löytää itteni mistä vaan. Eikä sitä kukaan pahana pidä. Jos ei illan kohtalo natsaa niin sit ei kunhan saa aamulla kahvia.Tehkää vain pilaa minusta, lyökää lyötyä, potkikaa potkittua
Ei kai se mun vika ole, jos olen niin mitätön.
Ommulla kuitenki vielä tuo pusakka, villasukat ja harmaa villapaita ja saappaat.
No ehän mä nyt sitä tarkottanut...Tehkää vain pilaa minusta, lyökää lyötyä, potkikaa potkittua
Ei kai se mun vika ole, jos olen niin mitätön.
Ommulla kuitenki vielä tuo pusakka, villasukat ja harmaa villapaita ja saappaat.