Se on kurjaa. Mulla on ollut sitä viimeiset 17v.
Se on kurjaa. Mulla on ollut sitä viimeiset 17v.
E o. Mä poistun takas sorvin ääreen. HeipsOnko kellään London Fog käsilaukkua,onks ihan hyviä ?
Onhan se aika kummallista että tissejä voi näyttää mutta suihinotoista ja pallejen nuolennasta ei voi puhuMitä sitte. Se oli silloin se.
MoikkaE o. Mä poistun takas sorvin ääreen. Heips
Juu,mulla on pienempiä ja isompia laukkuja ja 2 pientä juhlalaukkua ja 1 reppu.Käsilaukku?
Mulla on tarpeeksi isot taskut.
Kännykät ovat kyl nykypäivänä vähän turhan suuria kun eivät mahdu farkkujen taskuun niinko vanhoina hyvinä aikoina.Juu,mulla on pienempiä ja isompia laukkuja ja 2 pientä juhlalaukkua ja 1 reppu.
Mulla ei oo tarpeeksi isot taskut.
Pittää mahtua kännykkä,lompakko,muovi/ kangaskassi,astmalääke ja nenäliina mukaan.
No juu totta. Enää ei mahdu kännykkä housujen taskuun eikä kaikien takkien.Kännykät ovat kyl nykypäivänä vähän turhan suuria kun eivät mahdu farkkujen taskuun niinko vanhoina hyvinä aikoina.
Nuole omia pallejas niin ei tartte niitä koko ajan toisen suuhun olla tyrkyttämässäOnhan se aika kummallista että tissejä voi näyttää mutta suihinotoista ja pallejen nuolennasta ei voi puhu
Huomenta x 2, vähän univelkaa näköjään.
Mä en enää näytä kuviakaan.Onhan se aika kummallista että tissejä voi näyttää mutta suihinotoista ja pallejen nuolennasta ei voi puhu
Joo vkonloput kyllä pystyy nukkumaan helpommin, melkein aina, katotaan taas sunnuntaina ja siitä eteenpäin.Voi hitsi, toivottavasti saat nukuttua ens yönä.
Ikäviä nuo uniongelmatJoo vkonloput kyllä pystyy nukkumaan helpommin, melkein aina, katotaan taas sunnuntaina ja siitä eteenpäin.
Sanotaan nyt sitten että ens yönä imen, nuolen ja... Samaa tein viikko sitten.Nuole omia pallejas niin ei tartte niitä koko ajan toisen suuhun olla tyrkyttämässä
Omia pallejas siis vai?Sanotaan nyt sitten että ens yönä imen, nuolen ja... Samaa tein viikko sitten.
Harmaana kirjoittava "vierailija" on nyt varmasti tyytyväinen.
Ei se oo, kohta vaatii lisätietojaSanotaan nyt sitten että ens yönä imen, nuolen ja... Samaa tein viikko sitten.
Harmaana kirjoittava "vierailija" on nyt varmasti tyytyväinen.
..mitäs minä sanoin..Omia pallejas siis vai?
Ei mulla ole.Omia pallejas siis vai?
No niin näköjään...mitäs minä sanoin..
Ongelmaan on ratkaisu: palli-implantit.Ei mulla ole.