Fantzu
Unohdin. On ollut muita asioita mielessä. Ja väsyneempi kun työkaveri on lomalla tämän viikon.Joko katsoit ne pätkät?
Unohdin. On ollut muita asioita mielessä. Ja väsyneempi kun työkaveri on lomalla tämän viikon.Joko katsoit ne pätkät?
Nuoletko kasseja otatko suihin nieletköNii, ajella karvat pois. En minäkään tykkää karvoista munissa.
Luinko mä jotain väärin vai mistähän täällä nyt puhutaan?Nii, ajella karvat pois. En minäkään tykkää karvoista munissa.
Syömävammaisia on ketjussa lisäksesi ainakin tinku ja ellu.Iltaa
Nälkä, mikä ihana tekosyy spagetille. Kaksi annosta meni, lurps. Taas tuli syötyä huonosti päivällä.
PöhNuoletko kasseja otatko suihin nieletkö
Alapään karvojen ajelusta.Luinko mä jotain väärin vai mistähän täällä nyt puhutaan?
Himputti. Kun nyt joskus muistaisin ajella edes leukani.Alapään karvojen ajelusta.
Jospa nyt ei puhuta siitä.Oliko miten
Unohdin. On ollut muita asioita mielessä. Ja väsyneempi kun työkaveri on lomalla tämän viikon.
Miten niin vammanen? Avaa hieman tuota käsitettä.Syömävammaisia on ketjussa lisäksesi ainakin tinku ja ellu.
Opetelkaa naiset syömään ja olemaan murehtimatta joka lusikallista.
Nainen jolla on pari iloista lusikallista vyötäröllä niinku jätskiä tai suklaatia on paljon hauskempaa seuraa kuin nainen joka ihmettelee jokaista suupalaa tai laskee viinilasin kaloreita.
Naiset olis paljon helpompia jos eivät käyttäisi aikaansa epäolennaisuuksiin. Kuten suklaapalleroon tai vanilija-kookosvoiteeseen.
Miehen pitäis ymmärtää naista, joo- o. Naiset vaan itte tekevät ymmärtämisestä hankalaa.
Puhutaan vaan rohkeasti Et nuole ota suihin et nieli ilmeisestiJospa nyt ei puhuta siitä.
Luinko mä jotain väärin vai mistähän täällä nyt puhutaan?
Ei nyt oo aamuHuomenta...
Eikö?Ei nyt oo aamu
Eip ooEikö?
Voisin mä kyllä mennä jo yöunillekkin samantein...
miten niitä tehdään? onko oma ohje vai muualta vakoiltu?Pitäis kohta paistella maissilettuja iltapalaksi. Lupasin miehelle tehä.
Tää on mun ohje mutta googlella löytyy monenlaista ohjetta.miten niitä tehdään? onko oma ohje vai muualta vakoiltu?