Otin muksulle luojan kiitos vakuutuksen syntymän jälkeen.
Kun esikoislikka oli ihan pieni niin vietiin hänet iho-oireiden vuoksi lääkäriin.
Terveyskeskuksen leipääntynyt lääkäri sanoi, että kyseessä on bakteeritulehdus ja peskää lapsi joskus saippualla!
Terveyskeskuksen hoitaja taas sanoi, että jos kyseessä olisi mun lapsi niin hakisin jostain toisen mielipiteen.
En muista oliko meillä vakuutusta vai ei mutta mentiin samalla reissulla viereiselle yksityislääkäriasemalle.
Se oli ihan sattumankauppaa, että siellä just sinä iltana oli päivystävänä lastenlääkärinä lastenklinikan veri- ja syöpätautien erikoislääkäri. Joka ny kertavilkaisulla totesi, että bakteeritulehdus my ass ja laittoi likan välittömästi verikokeisiin.
Seuraava kuukausi sit oltiinkin sydän kurkussa lastenklinikalla.
Julkisen puolen lääkäri oli hänkin mutta oli niitä lääkäreitä jotka ei o leipääntyneitä hommiinsa.
Terkkarilääkäri taas oli. Jokaiseen asiaan pari päivää saikkua ja buranaa ja jos et kuole niin tule uudestaan.
Se on ihan käsittämätöntä jos lähetteen oikeisiin kokeisiin ja oikean diagnoosin saa vain jos on valmis maksamaan.
Yhtä hyvinhän maksamalla saa myös turhia kokeita ja vääriä diagnooseja.
Semmoinen suuntaus on väärä.
Mut sanohan se vaikka mun inttilääkärille joka oli kans hommiinsa leipääntynyt, niin että jos itse pystyit kävelemään vastaanotolle olet terve. Clotamia ja pari päivää palveluvapautusta. Oikealle lääkerille sit menivät lomalla ne jotka lääkäriä olivat vailla. Ei tonne kukaan minkään oikean taudin vuoksi edes mennyt.