The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Että on alkanut ottamaan mahasta se huominen päivä...koko ajan yritän olla ajattelematta asiaa mutta aina se jotenkin mieleen putkahtaa vaan ja sitten kourasee ja oksettaa...on niin käsittämättömän surullinen olo ja vaikka tiiän, että tää on ainoa ja oikea ratkaisu ei kuitenkaan tee mieli tehä sitä vaan ottaa koira ja paeta jonnekkin piiloon koko tätä painajaista:(

Että on alkanut ottamaan mahasta se huominen päivä...koko ajan yritän olla ajattelematta asiaa mutta aina se jotenkin mieleen putkahtaa vaan ja sitten kourasee ja oksettaa...on niin käsittämättömän surullinen olo ja vaikka tiiän, että tää on ainoa ja oikea ratkaisu ei kuitenkaan tee mieli tehä sitä vaan ottaa koira ja paeta jonnekkin piiloon koko tätä painajaista:(
En muuten tiedä kumpi on pahempi, se että tietää mitä vanhalla ja sairaalla on edessä vai se että eläinlääkäri sanoo suht nuoresta elukasta että ei voi mitään, tää täytyy lopettaa

Yritähä jaksaa & halaus :(
Ei se helppoo oo :(

Fantzu
Halaus :love:

Noi on niinku handmade joita ei kuka tahansa saa!
Mut jos pitsilään tilataan niin montako saa olla?
Mainoskuvassa kengät on Ellun ja pullo on mun joten ne on semmoista kuvausrekvisiittaa eivätkä liity tilaukseen!
Eiköhän yksi riitä, muut saa käyttää jalkojaan tai rattaita..

Mutta kyllä mä haluan kaikki lisävarusteet ja kuvausrekvisiitat! Tommosilla kengillä eivät luule vanhaksi ja raihnaiseksi eikä tuommosella selvinpäin kehtaa kyläkaupalle ilmestyä!

Eiköhän yksi riitä, muut saa käyttää jalkojaan tai rattaita..

Mutta kyllä mä haluan kaikki lisävarusteet ja kuvausrekvisiitat! Tommosilla kengillä eivät luule vanhaksi ja raihnaiseksi eikä tuommosella selvinpäin kehtaa kyläkaupalle ilmestyä!
Oletko ihan varma, että olet avioeukko?
Harvoin olen kenellekään miehelle kateellinen mutta nyt kyllä miehellesi hieman olen!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä