Fantzu
HuijaatMutt näin se vaan on.
HuijaatMutt näin se vaan on.
Sä et oo kuullut mun baritoniääntä, voittaa mennentullen Luis Amstronginkin.Huijaat
Älä välitä noista harmaista ääliöistä!Harmaat vierailijat älkää udelko tai arvailko mitään. Se on turhaa. Mä vain purkaan ajatuksiani täällä.
Ja se oli näköjään virhe. Seuraavalla kerralla kun jokin ketuttaa niin purkaan mieltäni kaverille.
Mä luulen myös ettei Elenasta ihan ekana tule vanha äijä mieleenEn usko
Eikä,en suostu uskomaanMutt näin se vaan on.
En muuten tiedä kumpi on pahempi, se että tietää mitä vanhalla ja sairaalla on edessä vai se että eläinlääkäri sanoo suht nuoresta elukasta että ei voi mitään, tää täytyy lopettaaEttä on alkanut ottamaan mahasta se huominen päivä...koko ajan yritän olla ajattelematta asiaa mutta aina se jotenkin mieleen putkahtaa vaan ja sitten kourasee ja oksettaa...on niin käsittämättömän surullinen olo ja vaikka tiiän, että tää on ainoa ja oikea ratkaisu ei kuitenkaan tee mieli tehä sitä vaan ottaa koira ja paeta jonnekkin piiloon koko tätä painajaista
Yritähä jaksaa & halausEttä on alkanut ottamaan mahasta se huominen päivä...koko ajan yritän olla ajattelematta asiaa mutta aina se jotenkin mieleen putkahtaa vaan ja sitten kourasee ja oksettaa...on niin käsittämättömän surullinen olo ja vaikka tiiän, että tää on ainoa ja oikea ratkaisu ei kuitenkaan tee mieli tehä sitä vaan ottaa koira ja paeta jonnekkin piiloon koko tätä painajaista
Vaikka kuinka olisit ihana niin et sinä haaroillepotkimiskenkiäsi ripusta minun rollaattoriini!Tuo oiskin aika metkaa
Mua tietysti luultais, pitkä parta ja möree ääni.
Kateellisia oisivat sulle, siitä sun rollaattorista
Kokemuksesta tiiän että kumpikin on yhtä tuskaaEn muuten tiedä kumpi on pahempi, se että tietää mitä vanhalla ja sairaalla on edessä vai se että eläinlääkäri sanoo suht nuoresta elukasta että ei voi mitään, tää täytyy lopettaa
Noi on sun tanssikengät, joilla sä steppailet aina iltalääkkeen ottamisen jälkeen osastonhoitsuille. Ekkönää enää omia tossujas tunne?Vaikka kuinka olisit ihana niin et sinä haaroillepotkimiskenkiäsi ripusta minun rollaattoriini!
Ei niin, tuntuu niin pahalta ja pelottaa se hiljasuus sen jälkeen kun ei kukaan enää tule vierelle ja paina karvaista kuonoa poskelle tuhisemaan, eikä haukahtele ihmisille...eikä kerjää, ei varastele villasukkia ja yritä piilossa niitä sitten paijata...Yritähä jaksaa & halaus
Ei se helppoo oo
HalausEttä on alkanut ottamaan mahasta se huominen päivä...koko ajan yritän olla ajattelematta asiaa mutta aina se jotenkin mieleen putkahtaa vaan ja sitten kourasee ja oksettaa...on niin käsittämättömän surullinen olo ja vaikka tiiän, että tää on ainoa ja oikea ratkaisu ei kuitenkaan tee mieli tehä sitä vaan ottaa koira ja paeta jonnekkin piiloon koko tätä painajaista
Niin on. Mutta kyllä se siitä helpottaa ajan kanssaKokemuksesta tiiän että kumpikin on yhtä tuskaa
Noi on niinku handmade joita ei kuka tahansa saa!Aika komia. Jos ei Aksulle kelpaa niin Narttulaan tilaus!
Eiköhän yksi riitä, muut saa käyttää jalkojaan tai rattaita..Noi on niinku handmade joita ei kuka tahansa saa!
Mut jos pitsilään tilataan niin montako saa olla?
Mainoskuvassa kengät on Ellun ja pullo on mun joten ne on semmoista kuvausrekvisiittaa eivätkä liity tilaukseen!
Jos olet harmaa ja nähnyt niin olet musta.Oletko krut? Eikä vanhoista ihmisistä sanota sievä.Tämä harmaa on nähnyt koko tytön,
.
Sievä hän on ja hyvin pidetyn näköinen ja nuorekas.
Tuskin ruutis mua tytöttelee. On samaa ikäluokkaa mun kanssa. En ole vanha.Jos olet harmaa ja nähnyt niin olet musta.Oletko krut? Eikä vanhoista ihmisistä sanota sievä.
Oletko ihan varma, että olet avioeukko?Eiköhän yksi riitä, muut saa käyttää jalkojaan tai rattaita..
Mutta kyllä mä haluan kaikki lisävarusteet ja kuvausrekvisiitat! Tommosilla kengillä eivät luule vanhaksi ja raihnaiseksi eikä tuommosella selvinpäin kehtaa kyläkaupalle ilmestyä!
Eli olette jotain 50vTuskin ruutis mua tytöttelee. On samaa ikäluokkaa mun kanssa. En ole vanha.
Mä olen alle 50.Eli olette jotain 50v
Eikö se ole hyvä kun miehet ajattelevat sinut 30 vuotiaaksi? Tuskin toivoisit heidän luulevan sinua 70 vuotiaaksikaan.Mä olen alle 50.