The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Näytetään vastatuulelle närhin näppylät ja kilinkellit! Meitä ei tuulenpuuskat estele eikä taita! Toki hetkellisesti voi toi eteenpäin meno olla kovassa tuulessa haasteellista kun toi kikkurapehko peittää maiseman mutta mitäs pienistä(y)!

Oi! Mitä ihanaa!!!! Koiruliini on tokeentumassa:love:! Voi pientä nappisilmää...hyvä että ruoka jo maistuu, se on iso juttu! Ja varmasti sullakin koiran osalta huolikertoimet laskeneet ja helpottaneet... Uskon että pahin on takana. Nyt vain joka päivä tasaisen varmasti kuntoa kohentaen. Te molemmat:)
Sitä mä yritän, näyttää närhin näpykät ja ne kikkelinkellit.o_O aina ei vaan oikein jaksa...:oops:
Mun kikkurat on nyt kiltisti ponnarilla etteivät tulla tohota naamalle koko ajan:X3:

Kyllä aika hyvältä alkaa taas koiran osalta tuntumaan elot ja olot, tosin onhan tollasen vanhan koiran kanssa koko ajan vähän tutkat pystyssä tarkkailemassa mihin suuntaan asiat kääntyy. Yhteinen aika alkaa olla kortilla joka tapauksessa, joten nyt täytyy ottaa kaikki maholliset hetket ja viettää ne toista halien:love::love:

Nyt ei tosin viiti halia kun nukkuu tossa lähellä <3

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Sitä mä yritän, näyttää närhin näpykät ja ne kikkelinkellit.o_O aina ei vaan oikein jaksa...:oops:
Mun kikkurat on nyt kiltisti ponnarilla etteivät tulla tohota naamalle koko ajan:X3:

Kyllä aika hyvältä alkaa taas koiran osalta tuntumaan elot ja olot, tosin onhan tollasen vanhan koiran kanssa koko ajan vähän tutkat pystyssä tarkkailemassa mihin suuntaan asiat kääntyy. Yhteinen aika alkaa olla kortilla joka tapauksessa, joten nyt täytyy ottaa kaikki maholliset hetket ja viettää ne toista halien:love::love:

Nyt ei tosin viiti halia kun nukkuu tossa lähellä <3
Tottapa tuokin kyllä että liiallinen vastoinkäymisten sarja o n liikaa. Silloin on vain tunnistettava omat voimavaransa ja priorisoitava tilanteet/asiat mihin voi ja pystyy puuttumaan. Taiteiluahan tämä eläminen on, kun ikinäkoskaanmilloinkaan ei ole varmuutta siitä miten tässä omassa käsikirjoituksessa menee.

Ja päivä kerrallaan :). Se riittää. Niin koirasi kanssa kuin muutoinkin, Ellunen:):love:

• Tykkää
Reactions: Kais
Mun oma rakas luupäävöyhkänäni rakasti niitä myös:love:

Kuljetti niitä omaan petipaikkaansa ja jemmas ne masunsa alle lämpimään..sieltä sain hakea niitä, koirankarvoihin kuorrutettuina:D!
:love::love:
Eikä noille voi olla ees harmissaan, vaikka niitä sukkia saa ettiä sitten ympäri taloa ja ne löytyy ihan eri kerroksistakin välillä:geek:

vierailija
Mun koira rakastaa villasukkia, se haistelee ja paijaa ja kuljettaa niitä mukanaan.:love::love:
Mulla on pieni kertomus koirast?
Omistin sekar. piskin, sille tuli tapa haistella mun silmät, korvat ja suu, kun tulin töistä kotiin.
Lääkäri huomasi, että mulla on acoustic neuroma, toivottavasti kirjoitin tuon oikeen.
Sitten se kasvain korjattiin camma knifellä ja pian sen jälkeen koira lometti nuuskimisensa.

"Pistäpä tuo piippuusi ja polta se"

Mulla on pieni kertomus koirast?
Omistin sekar. piskin, sille tuli tapa haistella mun silmät, korvat ja suu, kun tulin töistä kotiin.
Lääkäri huomasi, että mulla on acoustic neuroma, toivottavasti kirjoitin tuon oikeen.
Sitten se kasvain korjattiin camma knifellä ja pian sen jälkeen koira lometti nuuskimisensa.

"Pistäpä tuo piippuusi ja polta se"
Mä luin joskus (oliskohan ollut valitut palat) missä yks koira oli haistanut naispuoleiselta omistajaltaan syövän. Oli aina kiivennyt syliin ja alkanut nuuhkimaan tosi keskittyneesti sen naisen toista rintaa, mutta vaan toista ja se nainen oli itse älynnyt sen jälkeen hakeutua hoitoon ja siellä paljastui rintasyövän alku.

• Tykkää
Reactions: Kais
Mä luin joskus (oliskohan ollut valitut palat) missä yks koira oli haistanut naispuoleiselta omistajaltaan syövän. Oli aina kiivennyt syliin ja alkanut nuuhkimaan tosi keskittyneesti sen naisen toista rintaa, mutta vaan toista ja se nainen oli itse älynnyt sen jälkeen hakeutua hoitoon ja siellä paljastui rintasyövän alku.
Heiiii*ufopääkkönen*!!!
Mä olin just tulossa kirjottamaan samaa...!!
Kiesus sentään nainen:cautious:...nyt melkein pelottaa:barefoot:

vierailija
Luin tuon saman jutun.

Samaa oon miekin lukenut

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mutta siis. Koirathan on tosi fiksuja ja herkkiä kaikkinensa. Aistivat tosi paljon ja ovat todella monesti juuri niitä hengen pelastajia. Lukevat tilanteita todella hyvin ja reagoivat niihin siten, että ihminenkin ymmärtää niihin puuttua (esim.juuri hakeutua lääkäriin) tai että toinen - tässä tapauksessa koira - ymmärtää...

• Tykkää
Reactions: Fantzu
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä