Ööö...no. Jokaisella omat kummalliset mieltymyksensä?Mutt jos hänen suussa napsuukin punaraitaiset villasukat?
Ööö...no. Jokaisella omat kummalliset mieltymyksensä?Mutt jos hänen suussa napsuukin punaraitaiset villasukat?
6 Euroo?? Miten niin sait ne tavallaan, hönit ne joltain??Melekein 6 egee tsipale.
Mä en ole ostanut niitä. Sain ne tavallaan.
No eihän se heikkous olekkaan vaan vahvuus, olla hyväntahtoinen?Elena, älä edes luule, että hyväntahtoisuuteni on heikkouteni.
Saimme töissä joululahjaksi juustopaketin. Niitä jäi yli. Ovat olleet jääkaapissa. Kotona katsoin päivämäärän.6 Euroo?? Miten niin sait ne tavallaan, hönit ne joltain??
Sitä mä yritän, näyttää närhin näpykät ja ne kikkelinkellit. aina ei vaan oikein jaksa...Näytetään vastatuulelle närhin näppylät ja kilinkellit! Meitä ei tuulenpuuskat estele eikä taita! Toki hetkellisesti voi toi eteenpäin meno olla kovassa tuulessa haasteellista kun toi kikkurapehko peittää maiseman mutta mitäs pienistä!
Oi! Mitä ihanaa!!!! Koiruliini on tokeentumassa! Voi pientä nappisilmää...hyvä että ruoka jo maistuu, se on iso juttu! Ja varmasti sullakin koiran osalta huolikertoimet laskeneet ja helpottaneet... Uskon että pahin on takana. Nyt vain joka päivä tasaisen varmasti kuntoa kohentaen. Te molemmat
Emminä sukkiani syö.Ööö...no. Jokaisella omat kummalliset mieltymyksensä?
En mie niin sanonukkaanEmminä sukkiani syö.
Etkö ees haistele?Emminä sukkiani syö.
Mun koira rakastaa villasukkia, se haistelee ja paijaa ja kuljettaa niitä mukanaan.En mie niin sanonukkaan
Mutta jos niin joku sattuis tekemään niin - no, omapa on puuhansa. Ei mua haittaa niin kauan kun ei mun villasukkia mutustele
Tottapa tuokin kyllä että liiallinen vastoinkäymisten sarja o n liikaa. Silloin on vain tunnistettava omat voimavaransa ja priorisoitava tilanteet/asiat mihin voi ja pystyy puuttumaan. Taiteiluahan tämä eläminen on, kun ikinäkoskaanmilloinkaan ei ole varmuutta siitä miten tässä omassa käsikirjoituksessa menee.Sitä mä yritän, näyttää närhin näpykät ja ne kikkelinkellit. aina ei vaan oikein jaksa...
Mun kikkurat on nyt kiltisti ponnarilla etteivät tulla tohota naamalle koko ajan
Kyllä aika hyvältä alkaa taas koiran osalta tuntumaan elot ja olot, tosin onhan tollasen vanhan koiran kanssa koko ajan vähän tutkat pystyssä tarkkailemassa mihin suuntaan asiat kääntyy. Yhteinen aika alkaa olla kortilla joka tapauksessa, joten nyt täytyy ottaa kaikki maholliset hetket ja viettää ne toista halien
Nyt ei tosin viiti halia kun nukkuu tossa lähellä <3
Mun oma rakas luupäävöyhkänäni rakasti niitä myösMun koira rakastaa villasukkia, se haistelee ja paijaa ja kuljettaa niitä mukanaan.
mutta jos ostan uudet kengät, voin nuuhkasta, jos niissä on uuden hajuEtkö ees haistele?
Mun oma rakas luupäävöyhkänäni rakasti niitä myös
Kuljetti niitä omaan petipaikkaansa ja jemmas ne masunsa alle lämpimään..sieltä sain hakea niitä, koirankarvoihin kuorrutettuina!
No ei tietenkään, kun toinen on pitänyt niistä villiksistä hyvää huolta ja varmistanut entisestään että ovat lämpimät
Eikä noille voi olla ees harmissaan, vaikka niitä sukkia saa ettiä sitten ympäri taloa ja ne löytyy ihan eri kerroksistakin välillä
Mulla on pieni kertomus koirast?Mun koira rakastaa villasukkia, se haistelee ja paijaa ja kuljettaa niitä mukanaan.
Mä luin joskus (oliskohan ollut valitut palat) missä yks koira oli haistanut naispuoleiselta omistajaltaan syövän. Oli aina kiivennyt syliin ja alkanut nuuhkimaan tosi keskittyneesti sen naisen toista rintaa, mutta vaan toista ja se nainen oli itse älynnyt sen jälkeen hakeutua hoitoon ja siellä paljastui rintasyövän alku.Mulla on pieni kertomus koirast?
Omistin sekar. piskin, sille tuli tapa haistella mun silmät, korvat ja suu, kun tulin töistä kotiin.
Lääkäri huomasi, että mulla on acoustic neuroma, toivottavasti kirjoitin tuon oikeen.
Sitten se kasvain korjattiin camma knifellä ja pian sen jälkeen koira lometti nuuskimisensa.
"Pistäpä tuo piippuusi ja polta se"
Heiiii*ufopääkkönen*!!!Mä luin joskus (oliskohan ollut valitut palat) missä yks koira oli haistanut naispuoleiselta omistajaltaan syövän. Oli aina kiivennyt syliin ja alkanut nuuhkimaan tosi keskittyneesti sen naisen toista rintaa, mutta vaan toista ja se nainen oli itse älynnyt sen jälkeen hakeutua hoitoon ja siellä paljastui rintasyövän alku.
Luin tuon saman jutun.Mä luin joskus (oliskohan ollut valitut palat) missä yks koira oli haistanut naispuoleiselta omistajaltaan syövän. Oli aina kiivennyt syliin ja alkanut nuuhkimaan tosi keskittyneesti sen naisen toista rintaa, mutta vaan toista ja se nainen oli itse älynnyt sen jälkeen hakeutua hoitoon ja siellä paljastui rintasyövän alku.
Samaa oon miekin lukenutMä luin joskus (oliskohan ollut valitut palat) missä yks koira oli haistanut naispuoleiselta omistajaltaan syövän. Oli aina kiivennyt syliin ja alkanut nuuhkimaan tosi keskittyneesti sen naisen toista rintaa, mutta vaan toista ja se nainen oli itse älynnyt sen jälkeen hakeutua hoitoon ja siellä paljastui rintasyövän alku.
Onneks vaan melkeinHeiiii*ufopääkkönen*!!!
Mä olin just tulossa kirjottamaan samaa...!!
Kiesus sentään nainen...nyt melkein pelottaa