The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos tarkoitat tuota 19:23 jättämääsi kiemurtelua niin sitä tuskin voi pitää vastauksena. Tiettävästi et ole käynyt töissä vuosikausiin.
Kas. Meillä on neropatti ketjussa joka ei osaa lukea, kirjoittaa tai ymmärrä mistään mitään mutta on niin kova tyyppi, että hänelle pitäis vastailla tavalla jonka hän ehkä kykenee ymmärtämään tai hän kutsuu äidin apuun.

Haluatko, että mä tulen pyyhkimään vai osaatko jo itse?

Päivää kettinkiin.

Häättänäm. Kaapelikaivuu. Homma päättyi tänään lyhyeen.
Kaapelista on ny kaks metriä paljaana ja se kääntyy jonnekin takavasemmalle. Eikä lainkaan sinne minne pitäis. Päällä on puolen tonnin betonilohkareeseen valettu aitatolppa. Pintaa pitkin ei pysty kaivamaan rikkomatta urheilukentän pintaa. Jos tota lapiolla jatketaan niin homma muuttuu tunnelin kaivamiseksi.
Saapi isoppojat tulla kertomaan miten edetään koska ei toi ihan lapiolla ratkea.
Saapi isoppojat kertoa myös sen kuka montun täyttää ja miten koska tossa ny on tullu rikottua kaivon routasuojat ja savieristeet. Olemassaoleva vika kun pitäis löytää eikä tehdä lisää vikoja.
Ja luistinkenttä on vettä vailla koko ajan, jos ny vielä vaikka tulis pakkasia.

• Tykkää
Reactions: Fantzu
Mä en tajua tuota sirkat sapuskaksi-juttua. Tai siis tajuan mä silleen, että hyvä sirkka on syöty sirkka. Mutta en sitä, että niitä varta vasten kasvatetaan lisää. Hirviömäisiä, kamalia itikoita.

Ja mitä eroa sillä proteiinilla sit muka on, kun loppupeleissä niille kuitenkin syötetään samaa, halvinta rehua mitä kanoille tai possuillekin.

Kesällä voisi kuumentaa paistinpannun nuotiolla ja sit huitoa sillä hyttysiä ja popsia pannuun kärvähtäneet. Siinä ois kaksinkertainen hyöty!

• Tykkää
Reactions: Kais ja Fantzu
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä