Fantzu
Juu juu.Nii..vähän vähän V-Ä-H-Ä-N
Juu juu.Nii..vähän vähän V-Ä-H-Ä-N
Jaaha ja sitten mulle motkotetaan!!??:
Jestas, en pääse edes käyntiin yhdelläArkisin mä juon kahvia mukillisen päivässä. Viikonloppuna 1-2 mukillista päivässä.
Tota... mikä kysymys tää on olevinaan?Miten sinä voit tehdä jotain kunnan tai kaupungin kaapelitöitä?
Iltaa. Kävin kirjastossa etsimässä kirjoja lukuhaasteeseen. Ei nyt oikein natsannut, täytyy lähteä penkomaan divariin ja kierrätyskeskukseen. Eilen aloitettu kirja on liettu. Kirjahaaste, mikä loistava syy hankkia lisää kirjoja. Ilmaishyllyssä olisi ollut pari varteenotettavaa opusta, mutta jätin hyllyyn.
Olenko muistanut kertoa kuinka ihana oletkaan.Ilmaishyllyssä olisi ollut pari varteenotettavaa opusta, mutta jätin ne Aksulle.
Sen yhden juon vasta töissä tauolla.Jestas, en pääse edes käyntiin yhdellä
Herään aikaisin käynnistelemään päivää. Omaa laatuaikaa, istua aamulla tai illalla kahvin kanssa sohvannurkassa ja lukea.Sen yhden juon vasta töissä tauolla.
Mä en ole tottunut juomaan kotona ennen töihin lähtöä.
Yks kuppi kuumana kourassa ja toinen kylmänä pöydällä.Päivässä, oottakaas kun lasken....
(Juon vaan puolikkaan kupin kerralla, olen vähentänyt)
2+1+1+1+1+1+2
Mun pitää olla töissä 7.00. Käyn pesulla ja syön jogurtin. Sitten menoksi.Herään aikaisin käynnistelemään päivää. Omaa laatuaikaa, istua aamulla tai illalla kahvin kanssa sohvannurkassa ja lukea.
Mitä esikoislikkani kanssa joulun alla juttelin ja sanoin, että mulla olis hänelle muutama kirja...Sarjakuvien jälkeen lapsikin on saatu siirrettyä lukemaan kirjoja. Supermarsut koukuttavat. Meillä jokaisella on oma kirjahaastelista. Kannustetaan lasta lukemaan.
Mä aloitan myös useimpina päivinä viimeistään 7.30. Voin sitten lähteä ajoissa kotiin ja olla muksun kanssa.Mun pitää olla töissä 7.00. Käyn pesulla ja syön jogurtin. Sitten menoksi.
Mä en osaa olla kauaa paikoillaan aamulla.Mä aloitan myös useimpina päivinä viimeistään 7.30. Voin sitten lähteä ajoissa kotiin ja olla muksun kanssa.
Mä tarviin sitä aikaa venyttelyyn, olen siis laiska nousemaan. Pitää käydä suihkussa, inhottavaa aamuisin, hrrr. Kahvia ja silmien venyttelyä auki. Hoidan työsähköpostit, jos jotain akuuttia. Sitten 6.30 ihmeterästäytyminen. Olen hereillä, vaatteet päälle ja menoksi. Onnistuu aamuina, jolloin miehellä myöhäisempi työvuoro ja hoitaa koululaisen herätyksen ja aamupalan.Mä en osaa olla kauaa paikoillaan aamulla.
Hmmmm...Mä en osaa olla kauaa paikoillaan aamulla.
PostimyyntiHmmmm...
ei o välttämättä yhtään huono juttu jos naisessa on virtaa ja liikettä aamullakin.
Mistähän ittelle sais?
Mäki käyn aamulla suihkussa. Herään 5.30. Aamuhommelien jälkeen kävelen asemalle. Kahvin takia en viitsi herätä aikaisemmin. Mulla on pikainen venytys.Mä tarviin sitä aikaa venyttelyyn, olen siis laiska nousemaan. Pitää käydä suihkussa, inhottavaa aamuisin, hrrr. Kahvia ja silmien venyttelyä auki. Hoidan työsähköpostit, jos jotain akuuttia. Sitten 6.30 ihmeterästäytyminen. Olen hereillä, vaatteet päälle ja menoksi. Onnistuu aamuina, jolloin miehellä myöhäisempi työvuoro ja hoitaa koululaisen herätyksen ja aamupalan.
Saako sieltä naisia joissa on virtaa ja liikettä vai saako sieltä virtaa itseen?Postimyynti