The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa. Kävin kirjastossa etsimässä kirjoja lukuhaasteeseen. Ei nyt oikein natsannut, täytyy lähteä penkomaan divariin ja kierrätyskeskukseen. Eilen aloitettu kirja on liettu. Kirjahaaste, mikä loistava syy hankkia lisää kirjoja. Ilmaishyllyssä olisi ollut pari varteenotettavaa opusta, mutta jätin hyllyyn.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mä en osaa olla kauaa paikoillaan aamulla. :D
Mä tarviin sitä aikaa venyttelyyn, olen siis laiska nousemaan. Pitää käydä suihkussa, inhottavaa aamuisin, hrrr. Kahvia ja silmien venyttelyä auki. Hoidan työsähköpostit, jos jotain akuuttia. Sitten 6.30 ihmeterästäytyminen. Olen hereillä, vaatteet päälle ja menoksi. Onnistuu aamuina, jolloin miehellä myöhäisempi työvuoro ja hoitaa koululaisen herätyksen ja aamupalan.

Fantzu
Mä tarviin sitä aikaa venyttelyyn, olen siis laiska nousemaan. Pitää käydä suihkussa, inhottavaa aamuisin, hrrr. Kahvia ja silmien venyttelyä auki. Hoidan työsähköpostit, jos jotain akuuttia. Sitten 6.30 ihmeterästäytyminen. Olen hereillä, vaatteet päälle ja menoksi. Onnistuu aamuina, jolloin miehellä myöhäisempi työvuoro ja hoitaa koululaisen herätyksen ja aamupalan.
Mäki käyn aamulla suihkussa. Herään 5.30. Aamuhommelien jälkeen kävelen asemalle. Kahvin takia en viitsi herätä aikaisemmin. Mulla on pikainen venytys.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä