The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se on kuulkaas avioeron paikka :unsure:
Asukas meinas että miusta tulee sille vaimo,että avioero vaan vireille :rolleyes::D

Jos uutta meinaat niin eiköhän ne liikkeessä tiedä millainen kirjoituksiin kelpaa?
Jos käytettyä kattelet niin aletaan ihmettelemään yhdessä.

Maailma on kyl muuttunut. Kun mä kirjoitin niin matikanmaikka tarkasti kaikki ohjelmoitavat laskimet ohjelmien varalta.
Nykyään pitää olla läppäri.
Enkä osta liikkeestä kun siellä on ihan tolloja myyjiä jotka yrittävät ensiksi myydä otain tonnin maksavaa kikotinta ja sit multa jo menikin hermot. Tilaan nettikaupasta.

Mutta joo, se laskin oli silloinkin ainoa kun mä kirjoitin. Tai no, olihan se MAOLin taulukkokin.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Ai nii. Kertomuksia sarjassamme "Näin se elämä heittelee".

Toi tänpäiväinen tai siis -viikkoinen kaapelikaivuu-urakka on sen rakennuksen vieressä jossa mä kävin vetämässä kymmeniä luentoja joista osallistujat maksoivat 1200,- + alv
Ei tarvittu kuin yks avioero ja ittensä hukuttaminen viinaan niin löytää ittensä saman talon ulkopuolelta kaapelinkaivuuhommissa.

vierailija
Ai nii. Kertomuksia sarjassamme "Näin se elämä heittelee".

Toi tänpäiväinen tai siis -viikkoinen kaapelikaivuu-urakka on sen rakennuksen vieressä jossa mä kävin vetämässä kymmeniä luentoja joista osallistujat maksoivat 1200,- + alv
Ei tarvittu kuin yks avioero ja ittensä hukuttaminen viinaan niin löytää ittensä saman talon ulkopuolelta kaapelinkaivuuhommissa.
Miten sinä voit tehdä jotain kunnan tai kaupungin kaapelitöitä?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä