Aina yrittää sopii, mä olen vaan aika huono ottamaan käskyjä vastaan ja kuuntelemaan auktoriteettejä...joten dui duiMinun pitää laittaa sinut uudelleenkoulutusleirille. Eihän tämmöisestä tule mitään.
Päivää ei oo energiajuomaa eikä jaksa hakeePäivää
Energiajuoma?
Enkä osta liikkeestä kun siellä on ihan tolloja myyjiä jotka yrittävät ensiksi myydä otain tonnin maksavaa kikotinta ja sit multa jo menikin hermot. Tilaan nettikaupasta.Jos uutta meinaat niin eiköhän ne liikkeessä tiedä millainen kirjoituksiin kelpaa?
Jos käytettyä kattelet niin aletaan ihmettelemään yhdessä.
Maailma on kyl muuttunut. Kun mä kirjoitin niin matikanmaikka tarkasti kaikki ohjelmoitavat laskimet ohjelmien varalta.
Nykyään pitää olla läppäri.
Kuules kun mä tilaan Steven Seagullin, Uuno Turhapuron ja Nolojen tilanteiden miehen uudelleenkoulutusleirin ohjaajiksi niin sulle ei jää muita vaihtoehtoja kuin oppia.Aina yrittää sopii, mä olen vaan aika huono ottamaan käskyjä vastaan ja kuuntelemaan auktoriteettejä...joten dui dui
Joo, tilaa!!! Siitä tulis hauskaa!Kuules kun mä tilaan Steven Seagullin, Uuno Turhapuron ja Nolojen tilanteiden miehen uudelleenkoulutusleirin ohjaajiksi niin sulle ei jää muita vaihtoehtoja kuin oppia.
Älä yllytä yllytyshullua!Joo, tilaa!!! Siitä tulis hauskaa!
Aina voi vähän pölliä mieheltä.Kahvia ja pöllin miehen keksin
Miten sinä voit tehdä jotain kunnan tai kaupungin kaapelitöitä?Ai nii. Kertomuksia sarjassamme "Näin se elämä heittelee".
Toi tänpäiväinen tai siis -viikkoinen kaapelikaivuu-urakka on sen rakennuksen vieressä jossa mä kävin vetämässä kymmeniä luentoja joista osallistujat maksoivat 1200,- + alv
Ei tarvittu kuin yks avioero ja ittensä hukuttaminen viinaan niin löytää ittensä saman talon ulkopuolelta kaapelinkaivuuhommissa.
JuuhAina voi vähän pölliä mieheltä.
Kahvia ja pöllin miehen keksin
Kahvisieppokahviax3 ja lohipastasalaattia.
No vähän vaan hörpiskelen...Kahvisieppo
Ai vähän vaan mikähä on paljon sittenNo vähän vaan hörpiskelen...
Tarpeeksi on liian vähän.Ai vähän vaan mikähä on paljon sitten
pari pannullista ja varsinkin kolmas alkaa olla jo liikaa..Ai vähän vaan mikähä on paljon sitten
Ai vähän?No vähän vaan hörpiskelen...
Nii..vähän vähän V-Ä-H-Ä-NAi vähän?
Jaaha ja sitten mulle motkotetaan!!??:Arkisin mä juon kahvia sankollisen päivässä. Viikonloppuna 1-2 sankollista päivässä.