The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää!

Mis kaikki ovat? Mä olen tuhlannut puoli päivää pohtien, millaisen läppärin hankin, kun parikin lapsosta saa sit lainata sitä yo-kirjoitusten aikaan enkä tajua mitään noista vaatimuksista. :alien:

vierailija
Päivää!

Mis kaikki ovat? Mä olen tuhlannut puoli päivää pohtien, millaisen läppärin hankin, kun parikin lapsosta saa sit lainata sitä yo-kirjoitusten aikaan enkä tajua mitään noista vaatimuksista. :alien:
En tiedä. En ole koskaan ostanut edes itselleni. Kerran halusin tietää, minkälainen näytönohjain niissä koneissa oli, eikä kukaan osannut vastata siellä kaupassa. Meni luotto niihin myyjiin:D

Päivää kettinkiin.
Taas tuli todettua, että raskas lapiotyö ei sovi herkälle hipiälleni.
Isäukko taas ottanu ittelleen urakan josta ei itte suoriudu.
Urheuskentän vesijohdon sulanapitokaapeli ei saa sähköä niin pitää kaivaa pari metriä sähköjohtoa maan alta esiin. Ei muuta vikaa mut kenttä kaivot ynnämuut on aikanaan isoilla koneilla tehty niin kaapeli on toista metriä syvällä. Ny on vesikaivon vierellä toista metriä syvä monttu ja kaapelin pää on esillä.
Huomenna pitäis löytää toinen pää.

Mut isäukko... *huoh* milloin kyseessä ei ole polttopuiden tekeminen niin niin kaikenlainen hutilointi ja hänen mielestään turhan tekemisen välttely alkaa. Tai siis milloin hän väsyy.
Jouduttiin nimittäin nostamaan valurautakansi pois paikaltaan, että nähtiin mistä kaapelit lähtee. Päivän päätteeksi isäukko oli sitä mieltä, että kaivo saa jäädä avoimeksi et ei turhaan tartte nostaa toista kertaa paikaltaan ja onhan tässä aidat ympärillä ja...muita koottuja selityksiä miksi kaivonkantta ny vaan ei tartte laittaa takaisin paikalleen.
Mä ny jouduin isäukolle aika rumastikin sanomaan, että me ei huomenna lueta lehdestä, että viisvuotias putosi pää edellä kaivoon kun laiskoja duunareita ei huvittanut laittaa kantta päälle.

Päivää!

Jos uutta meinaat niin eiköhän ne liikkeessä tiedä millainen kirjoituksiin kelpaa?
Jos käytettyä kattelet niin aletaan ihmettelemään yhdessä.

Maailma on kyl muuttunut. Kun mä kirjoitin niin matikanmaikka tarkasti kaikki ohjelmoitavat laskimet ohjelmien varalta.
Nykyään pitää olla läppäri.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä