Fantzu
Olen huomannut sen työpaikalla että joillakin menee.Mulla menee ruokahalu her-käs-ti.
Olen huomannut sen työpaikalla että joillakin menee.Mulla menee ruokahalu her-käs-ti.
Hups,ei kivaLuna käytti sanaa mato ja se on kielletty sana sillon kun syön tai muuten ...en syö enää
Luna käytti sanaa mato ja se on kielletty sana sillon kun syön tai muuten ...en syö enää
Tuleeko vielä toinen kierros?Pääsköhän Soinilta nyt iso jytky kun Laura ei voittanu....
Soinin jytkyt on jytkytelty.Pääsköhän Soinilta nyt iso jytky kun Laura ei voittanu...
Ei tule. Sama presidentti jatkaa, kuten kaikki jo ennalta arvasikin.Tuleeko vielä toinen kierros?
Miten ne äänet on nyt?
noh?
...tuota. Pitäkäähän muut hauskaa ja ennen kaikkea itestänne hyvää huolta.
Mä lähden ottamaan sunnuntaista jonkinsortin käpälöintiä ja jotakin.
(Ellu - kovasti voimia ja jaksamista..toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin*halaa*....ihan kaikessa)
Piste.
Kiitos, luna.Ei tule. Sama presidentti jatkaa, kuten kaikki jo ennalta arvasikin.
Hänellä on koira ja kissa. On puhunut toisen kissan ottamisesta.noh?
(ei ellulla koiraa ole ollut ennenkään...)
Sivulle 4 oli hurahtanutHaittaa kuulemista
En tiedä. En ole koskaan ostanut edes itselleni. Kerran halusin tietää, minkälainen näytönohjain niissä koneissa oli, eikä kukaan osannut vastata siellä kaupassa. Meni luotto niihin myyjiinPäivää!
Mis kaikki ovat? Mä olen tuhlannut puoli päivää pohtien, millaisen läppärin hankin, kun parikin lapsosta saa sit lainata sitä yo-kirjoitusten aikaan enkä tajua mitään noista vaatimuksista.
Jos uutta meinaat niin eiköhän ne liikkeessä tiedä millainen kirjoituksiin kelpaa?Päivää!
Mis kaikki ovat? Mä olen tuhlannut puoli päivää pohtien, millaisen läppärin hankin, kun parikin lapsosta saa sit lainata sitä yo-kirjoitusten aikaan enkä tajua mitään noista vaatimuksista.
MarabouKahvia ja maraboy konvehtisuklaata
Lähetään Cubaan rellestään silloin pääsiäis viikolla.Päivää
Viimeiset lomapäivät anottu. Pääsiäisviikolle 4 pvä ja 1 pvä vapun yhteyteen. Sitten pukkaa uutta lomaa kesälomasta lähtien.