The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lauantaita kaikille.
Mulla tää sivu ei käyttäydy jotenkin normaalisti. Jos painan musalinkkejä niin hypähtää koko sivu oudosti, teki niin jo eilen. Mut ny en jaksa ruveta rukkaamaan asetuksia. Hemmetti, toimii kyllä muuten. Hiirikin sekoilee.

Laitoin uuniin Lidlin lasagnen. Tytär tulossa kaverin kanssa kotiin, olivat kaupungilla koko päivän farkkuostoksilla (?!!). Kaveri jää yöksi. Luulis että ovat nälkäsiä.

ja kun tykkään jonkun kommentista, koko sivu hypähtää. Ärsyttävää. Mikähän s..tana tässä nyt on. Jos joku tietää niin kertokoon, Kai palautan tietokoneen ajassa taaksepäin kun jaksan.
Mulla toimii kyllä muuten, mutta pomppii välillä jos on paljon linkkejä (onneks en itse syyllisty linkkien laittamiseen ikinämilloinkaanenkämyöskäänkoskaan)

• Tykkää
Reactions: Lunatic
Lauantaita kaikille.
Mulla tää sivu ei käyttäydy jotenkin normaalisti. Jos painan musalinkkejä niin hypähtää koko sivu oudosti, teki niin jo eilen. Mut ny en jaksa ruveta rukkaamaan asetuksia. Hemmetti, toimii kyllä muuten. Hiirikin sekoilee.

Laitoin uuniin Lidlin lasagnen. Tytär tulossa kaverin kanssa kotiin, olivat kaupungilla koko päivän farkkuostoksilla (?!!). Kaveri jää yöksi. Luulis että ovat nälkäsiä.
Moikkelis,juu sivut tökkii hemmetisti.
Ärsyttävä :devil::cautious:
Toivottavasti ruoka maistuu,ainakin luulisi :)

• Tykkää
Reactions: Lunatic
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä