sä oot sekasin.Kai oliiveista tykkää kaikki?
Ja ananas ei sovi pizzaan, eik tämä ole ihan selvä ja jo sovittu asia?
sä oot sekasin.Kai oliiveista tykkää kaikki?
VIHREÄT oliivit on parhaita, varsinkin paprika tai chilitäytteiset...ja ananas EI sovi pizzaan!!!Kai oliiveista tykkää kaikki?
Oliivithan on herkkuva. Paprikatäytteiset varsinkin.Kai oliiveista tykkää kaikki?
Enpäs vaan sinäpäs ootpasIte oot.
Sopii kalapitsaankin, siren ihhan keskelle.Oliivithan on herkkuva. Paprikatäytteiset varsinkin.
Olen joskus ihmetellyt miten paprika osaakin kasvaa oliivin sisällä?
Ja miten niin ananas ei sovi pitsaan?
Ei se kalapitsaan tietysti sovikaan.
Oliivithan on herkkuva. Paprikatäytteiset varsinkin.
Olen joskus ihmetellyt miten paprika osaakin kasvaa oliivin sisällä?
Sota! *heittää ananaspurkin*Mä saan jatkuvasti tänä iltana alapeukkua, alan kohta riehuun*heittelee oliiveilla kaikkia*
auts.Sota! *heittää ananspurkin*
Sipulia joo, mutta ei hilloo ees sipulinaPizzaan voi laittaa myös sipulia ja hillosipulia.
Niin on. Kai se on joku uusi lajike.
Mistä päättelit että syön aina kalapizzaa. Ananas ei sovi mihinkään pizzaan, piste.
Sori, taisin innostua liikaa. *puhaltaa pipiä*auts.
Harmi ettei voi antaa puolipeukkua.VIHREÄT oliivit on parhaita, varsinkin paprika tai chilitäytteiset...ja ananas EI sovi pizzaan!!!
Mä en hirveesti jauhelihasta välitä pizzasta, mutta en nyt oksenna poiskaan jos joku sellasta tekee ja tarjoaa.Kelpaako kaikille jauhelihaversio? Säädyllisesti tomaattia ja juustoraastetta. Rohkelikoille sekaan ananasta, oliiveja sekä mozzarellaa ja basilikaa.
Paprika, chili, valkosipuli sopii oikein hyvin VIHREÄN oliivin sisään!Harmi ettei voi antaa puolipeukkua.
Minulle ei ole oliivin värillä väliä, mutta jos sisällä on jotain niin paprikaa saa olla. Ei chiliä, ananasta tai valkosipulinkynttä.
Oliivi oliivina tai kera paprikan, ne sopii yhteen.
kello ei ole vielä mitään.Nyt tekee mieli pizzaa. Kaapissa olis ainekset mutta ei viitti tähän aikaa enää.
On se nyt jotain vai väitätkö ettei aikaa ole häh?kello ei ole vielä mitään.
Liian raskasta mulle tähän aikaan.kello ei ole vielä mitään.