Fantzu
En tarkoittanut moittia.Älä moiti kun et ole syämässä.
En tarkoittanut moittia.Älä moiti kun et ole syämässä.
Sait ylipuhuttua. Taidanpa taas keittää.Olipas siellä taas kuumat löylyt...mutta onpahan myöskin puhas olo taas.
Nyt kahvia <3
Kahvi on kyllä hyvää!Sait ylipuhuttua. Taidanpa taas keittää.
Huomenna on pitkä työpäivä, toivottavasti ehtii nähdä lapsen hereillä. Näitä on aina välillä, mutta en tykkää. Nyt ei tarvitse onneksi mennä viikonloppuna, mutta silti.
Onko tämä ihan laillista ainetta.Lämmittelen eilistä makkarasoppaa.
Nyt vaan pahaa pelkään, että sekaan lorahti pisara liikaa hot piripiri garlic chilisaucea.
Mä iloitsen sitten kun tulee hieno keväinen päivä ja varsinkin kun tulee hieno kesäinen päivä.Oli hieno talvinen päivä, nykyään harvinaista herkkua.
Tekisi mieli jo tuoda kevättä sisälle eli tulppaaneja. Mutta kun tuo yksi amaryllis vasta tekee kukkaa. Ja muutenkin, liian aikaista keväälle. Tänään löysin laatikoista Pääsiäiskoristeet, kohta niitä tarvitaan.Mä iloitsen sitten kun tulee hieno keväinen päivä ja varsinkin kun tulee hieno kesäinen päivä.
Ihan rauhassa. Minä iloitsen normaaleista vuodenajoista. Ja eritoten kunnon talvesta... niitä ei ole enää näkyny.Mä iloitsen sitten kun tulee hieno keväinen päivä ja varsinkin kun tulee hieno kesäinen päivä.
Ei nää vuodenajat enää ole normaaleja olleet pitkiin aikoihin, talvi tulee nykyään myöhemmin kuin ennen ja kestää liian lyhyen ajan, jättäen jälkeensä epävakaan kevään, kesän ja pitkittyneen syksyn.Ihan rauhassa. Minä iloitsen normaaleista vuodenajoista.
Kukat on kanssa ihania, harmi vaan että toi mun kissa ei anna niitten olla rauhassa joten eipä niitä paljon viiti ostella.Tekisi mieli jo tuoda kevättä sisälle eli tulppaaneja. Mutta kun tuo yksi amaryllis vasta tekee kukkaa. Ja muutenkin, liian aikaista keväälle. Tänään löysin laatikoista Pääsiäiskoristeet, kohta niitä tarvitaan.
Kissathan inhoaa sitruksen tuoksua sekä persiljaa. Kokeile niitä maljakon vieressä.Ei nää vuodenajat enää ole normaaleja olleet pitkiin aikoihin, talvi tulee nykyään myöhemmin kuin ennen ja kestää liian lyhyen ajan, jättäen jälkeensä epävakaan kevään, kesän ja pitkittyneen syksyn.
Kukat on kanssa ihania, harmi vaan että toi mun kissa ei anna niitten olla rauhassa joten eipä niitä paljon viiti ostella.
Ei ole ei. Mutta harvoja tuntuu haittaavan.Ei nää vuodenajat enää ole normaaleja olleet pitkiin aikoihin, talvi tulee nykyään myöhemmin kuin ennen ja kestää liian lyhyen ajan, jättäen jälkeensä epävakaan kevään, kesän ja pitkittyneen syksyn.
Kukat on kanssa ihania, harmi vaan että toi mun kissa ei anna niitten olla rauhassa joten eipä niitä paljon viiti ostella.
Moi muru, mitäs iteMitäs mankelityyppi siellä alapukuttelee.
chili ja jalapeno on tosi hyvää ja sopii ruokiin, salaatteihin tai ihan sellasenaan suuhun.Chili on kyllä hyvää, nam. Sitä voi laittaa melkein ruokaan kuin ruokaan. Eri asia sitten, mitä pötsi siitä tykkää.
Mua haittaa, jatkuvasti jollain tavalla kipeenä, kylmä ja väsyny olo noihin synkkiin säihin.Ei ole ei. Mutta harvoja tuntuu haittaavan.
En o varma.Onko tämä ihan laillista ainetta.
Samoin. Lunta pitää olla mutta ei nyt mitään metrin kinosta. Ja raikas pikku pakkanen.Mua haittaa, jatkuvasti jollain tavalla kipeenä, kylmä ja väsyny olo noihin synkkiin säihin.
Eipä kai, ainakaan minulle.En o varma.
Onko sillä merkitystä?
Siksi etten käytä. Laita jotain hyviä mausteita jne, niin saat yläpeukkkua.Miks chili ja jalapeno sai alapeukun??
Sitä ei voi aina ymmärtää. Mutta ota tästä musiikkia ilahduttamaanMiks chili ja jalapeno sai alapeukun??