Fantzu
Ja sinä uskoit sen? Hän on pitkätukkainen, hoikka ja kaunis nainen. Pan.. eikäkö joo ei mitään.En, joku vaan kertoi vuosi takaperin minkä näköinen emakko hän on.
Ja sinä uskoit sen? Hän on pitkätukkainen, hoikka ja kaunis nainen. Pan.. eikäkö joo ei mitään.En, joku vaan kertoi vuosi takaperin minkä näköinen emakko hän on.
Juu sepä juuri, jäätävän suuri sotanorsu ja pottatukkainen rekkapaula. Me, myself and I.
Joku kertoo sulle jotakin ja sie uskot kaiken ?En, joku vaan kertoi vuosi takaperin minkä näköinen emakko hän on.
Ja sinä uskoit sen? Hän on pitkätukkainen, hoikka ja kaunis nainen. Pan.. eikäkö joo ei mitään.
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?p=2180830&sid=c681e0cecb0e9f34cab77d55ab743773#p2180830Joku kertoo sulle jotakin ja sie uskot kaiken ?
Päivää, siitä tulee syötävää mössöä.Päivää!
Aamulla oli törkeen kylmä eikä nenänpäätä paljon viittiny ulos laittaa mutta nyt oli jo lauhempaa ja kaunis ilma joten kävin reippailemassa.Muutenhan olen koko aamun vaan katsonut simpsoneita(toki pessyt pyykkiä ja tiskannut tiskit pois mutta en muuta). Nyt on perunaviipaleet ja jauheliha uunissa että saa nähdä millasta mössöä siitäkin tulee.
Toivottavasti kun siitä pitäisi töihinki ottaa evääksi.Päivää, siitä tulee syötävää mössöä.
Niin on. Ja vaik on lukenut kaikki kirjat niin aina on kiva katsoa telkusta. Uudestaan ja uudestaan.Agatha Christien maailmoissa muuten on aina hienoja autoja.
Mutta ei ensimmäistäkään huoltoasemaa!
Sä röyhtäiletkin paljon siveämmin kuin mä. Reilua.Röyh
Elämä on.Sä röyhtäiletkin paljon siveämmin kuin mä. Reilua.