No ei, samassa veneessä soudellaan..siinä paljon viiti pilkata varsinkaan kun sulla on kuitenki lihasylivoima ja airot..humautat kumminkin kuuppaan.Eipäs pilkata
Mulla ei ole lihasvoimaa eikä airojakaan.Enkä ole väkivaltanen muutenkaan jotta humauttaisin.No ei, samassa veneessä soudellaan..siinä paljon viiti pilkata varsinkaan kun sulla on kuitenki lihasylivoima ja airot..humautat kumminkin kuuppaan.
Eihän sinun kanssa kukaan uskaltaisi olla kun aina valitat. Kokeilisit joskus olla positiivisempi, saat tuolla menolla jonkun sairauden kohta.Mulla ei ole lihasvoimaa eikä airojakaan.Enkä ole väkivaltanen muutenkaan jotta humauttaisin.
Hyvä kun syöt, juttujesi perusteella syöt niin vähän ettet voi olla kovin painavakaan. Ettet vaan olisi enemmänkin alipainoinen?Mulla taitaa olla ihan törkee nälkä kun tää ruoka on hyvää
Miksipä tinku ei olisi tärkeä?
Mä en tarvitse muistiinpanoja saarnasta. Voit kirjoittaa itsellesi.Lähden seurakunnan kokoukseen.
Laitanko muistiinpanoja papin saarnasta?
Lähden seurakunnan kokoukseen.
Laitanko muistiinpanoja papin saarnasta?
Mites se sulle kuuluu?Hyvä kun syöt, juttujesi perusteella syöt niin vähän ettet voi olla kovin painavakaan. Ettet vaan olisi enemmänkin alipainoinen?
Chili ei sovi makkarasoppaan.Lämmittelen eilistä makkarasoppaa.
Nyt vaan pahaa pelkään, että sekaan lorahti pisara liikaa hot piripiri garlic chilisaucea.
Kyllä sitä kattilaan mahtui.Chili ei sovi makkarasoppaan.
Kyllä sitä kattilaan mahtui.
Älä moiti kun et ole syämässä.