Fantzu
Tää on nykyään naisten ketju jossa miehet käyvät joskus kylässä.
No juu,onha noi hyvät tissitMiten niin vaan? Hyvä koko eikä ole haittaa. Mulla on jotakin f-g.
Niinpä tuntuu olevanTää on nykyään naisten ketju jossa miehet käyvät joskus kylässä.
JepNo juu,onha noi hyvät tissit
Isommat on tosiaan sitten jo hankalat,kipujen yms takia.
Just hyräilin tuota ja muistelin sen suomalaisversion sanoja...spooky juttu että sitten sä tuut ja täräytät saman linkin tähän lontoon kielellä!
Ajatusten lukija. Kerran kun mulla soi yks biisi päässä niin silloin poitsu iskee sen biisin ketjuun.Just hyräilin tuota ja muistelin sen suomalaisversion sanoja...spooky juttu että sitten sä tuut ja täräytät saman linkin tähän lontoon kielellä!
Joo, mun sisäinen tiikeri on alkanut heräämään...miu.Ja Elenalla on sitten hieno avatarkuva, mulla vaan vanhempi ja vihaisemman oloinen petokissa. Tarvitaan enää pentutiikeri.
Joo, mun sisäinen tiikeri on alkanut heräämään...miu.
Jaa...?Uruista voi rakentaa noita.
paluu todellisuuteen."Pekka Reinikainen on toiminut käytännön lääkärinä yli 30 vuotta ja kouluttanut lääketieteen opiskelijoita Helsingin Yliopiston yleislääketieteen laitoksen opettajalääkärinä. Lisäksi hän on Helsingin kaupunginhallituksen ja -valtuuston sekä Kirkolliskokouksen jäsen. Reinikainen kuului Lääkärin etiikka -kirjan 1. painoksen toimituskuntaan."
Tuohan sopii oikein hyvin tähän "pirtaan", mikä ajassa vaikuttaa
Piispan preppauskurssit vahvistavat opit ja niin on tapahtunut "Herran" tahto
Minulla on irtokaramellejä
http://ruohikolla.blogspot.fi/2011/08/fruktoosi-glukoosisiirappi-haitallista.html
Mulla on 2 laatikkoo ruutusalmiakkia, yli kilo draculoita, muutama rasia suklaata ja konvehtirasia johon en oo ees koskenut vielä*keulii korkeemmalle*Minulla on irtokaramellejä
Hetkinen. Mä täällä laitan soppaa ja sinulla on kämppä pullollaan herkkuja.Mulla on 2 laatikkoo ruutusalmiakkia, yli kilo draculoita, muutama rasia suklaata ja konvehtirasia johon en oo ees koskenut vielä*keulii korkeemmalle*