Joo " ojentaa kahvimukia & suklaata 'Tarjootko?
Joo " ojentaa kahvimukia & suklaata 'Tarjootko?
Mitä sää sillä sukalla....ja yks vaan?Kahvin ja polvisukan aika
Suklaa lääkitsee kaikki haavat.Joo " ojentaa kahvimukia & suklaata '
On mulla villapolvisukat anoppi neuloiMitä sää sillä sukalla....ja yks vaan?
No onpas ihmeellistä käytöstä kyllä.Joo, mukaan tuli muutama vuosi sitten uusi tyyppi. Mun naama ei vissiin miellytä tai jotain. Who cares, ryhmä on jäsentensä summa. Antaapi olla.
Sietääkin hävetä.Mä tein, kuulkaa, niiiiiiin oivallisia lihapullia, että hävettää kun en muistanut lähettää Aksulle maistiaisia
Koostumus oli täydellinen, maku myös ja väri ja tuoksu ja kaikki!
Saisko ohjeen?...eiku ai nii...Mä tein, kuulkaa, niiiiiiin oivallisia lihapullia, että ekaa kertaa elämssä ärsyttää kun en kirjoittanut ohjetta ylös.
Koostumus oli täydellinen, maku myös ja väri ja tuoksu ja kaikki!
Alakooma värkkäs paimenen paistin eikä muistanut eikä lähettäny kenellekään, söi piru ite kaikki.
Nyt se menee maha pitkällä tuola ulukona.
Voi paska mikä luuseri!
Alakooma värkkäs paimenen paistin eikä muistanut eikä lähettäny kenellekään, söi piru ite kaikki.
Nyt se menee maha pitkällä tuola ulukona.
Voi paska mikä luuseri!
Kuumaa teetä ja jääkaappikylmiä nakkeja.Joku puhui paistista. Se olisikin iltapalan paikka, moikka.
Voisit opastaa nuita:Ryhmädynamiikka, elinkaarimalli - mielenkiintoinen aihe luettavaksi. Aiheesta löytyy myös opuksia. Jonkun verran joutunut perehtymään aiheeseen.
Parvekkeen lattia on kivasti liukas.
Hui, toivottavasti ei kuulu kohta hupsis auhParvekkeen lattia on kivasti liukas.
No niin taas ja kohta siellä ollaan toinenkin kylkiluu rikki!
Mee kelkalla sinne parvekkeelle.
Olin varovainen parvekkeella.Hui, toivottavasti ei kuulu kohta hupsis auh
Eiköhän tuo nyt menny jo hieman överiksi, oisit nyt vaan menny sillä kelkalla, kohta on virtsis ynnä muut tulehukset.Olin varovainen parvekkeella....liuin sinne mahallani.