The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Fantzu
Iltaa. Iso halaus kaikille tarvitsijoille.
Kerroin joskus viime vuonna alkuvuodesta, että minua kiusattiin. Samat naiset iskivät taas uudestaan. Nyt on aika vaivihkaa irroittautua tuosta porukasta, liittyy harrasteryhmään. Uutta tuulta purjeisiin ja kohti uusia pettymyksiä o_O
Mitä ihmettä?!
Mikä ihmisiä vaivaa oikein?

Todella, todella kurjaa tuommoinen...syö voimia aivan turhaan, varsinkin kun juurikin harrastetoiminnassa olis tarkoituksena saada niitä ja muitakin onnistumisen kokemuksia.

Toivottavasti löydät paremmat kaverit eloosi :)*halaa*
 
Mitä ihmettä?!
Mikä ihmisiä vaivaa oikein?

Todella, todella kurjaa tuommoinen...syö voimia aivan turhaan, varsinkin kun juurikin harrastetoiminnassa olis tarkoituksena saada niitä ja muitakin onnistumisen kokemuksia.

Toivottavasti löydät paremmat kaverit eloosi :)*halaa*
18 vuoden ”panostus”. No, aikaansa kutakin. Eilen olin hapan, tänään jo parempi mieli.
 
Iltaa. Iso halaus kaikille tarvitsijoille.
Kerroin joskus viime vuonna alkuvuodesta, että minua kiusattiin. Samat naiset iskivät taas uudestaan. Nyt on aika vaivihkaa irroittautua tuosta porukasta, liittyy harrasteryhmään. Uutta tuulta purjeisiin ja kohti uusia pettymyksiä o_O
Toi on kyllä niin sairasta touhua aikuisilta ihmisiltä...
 
Joo, mukaan tuli muutama vuosi sitten uusi tyyppi. Mun naama ei vissiin miellytä tai jotain. Who cares, ryhmä on jäsentensä summa. Antaapi olla.
Tai sitten on kateellinen....hyvin yleinen syy kiusaamiselle ja niin perin juurin raukkamainen. Ällöttävintä on se, että kiusaajat saattavat kutsua tekojaan myöhemmin vitsailuna, ''kepposteluna'' tai hauskanpitämisenä, mutta kaipa sitä sellasten ihmisten täytyy noikin asiat itselleen jotenkin selittää, että olis parempi olo itellään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä