The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tänään päivällä kuikuili muuten aurinko:love:
Se on kyllä kumma, miten siitä pienestäkin kirkkaudesta saa aivan hurjasti vireyttä ja potkua itteensä:)! Ja ootko huomannu ettei noi aikaset aamutkaan oo enää niin pahasti ollenkaan mörkiäispimeitä.


Mutta. Mikä on se myssykkäpiponen mikä pysyy murkkuikäsen pääkkösessä:cautious:? Sanos mulle se, sillä huolikertoimet jos kohta pikkuset purpatusärsymarsukertoimetkin on kohdillaan kun toi yks jörrikkä luolamiehentekele kulkee näissä keleissä !!!lpääkkönen paljaana! Ja teiniprinsessat menee kangaskengissä nilkat paljaina!?

Tyrkkään kohta kaikille puikot ja villalankakerät käpäliin ja rykäsen pipo/villasukkahässäkkäkerhoilut musahypetyksen kera tarjottimille:cautious::D...
 
Hei, nyt pilkkihaalarit päälle ja nauttimaan lumentulosta. Nyt jo kymmenen senttiä ja päivällä alkoi sadella. Kuivaa pakkaslunta. Ei se maa jäänytkään mustaksi. -5,5°. Lähden lakaisemaan pihaa!
Täällä pitäs kans sadella lunta mutta vielä ei edes hipsittele. Aamulla voi ehkä tilanne olla jo toinen... Onkin aika jo päästä kunnolla talvipuuhien makuun ja tekemään lumienkeleitä :)!
 
Fantzu
Tänään päivällä kuikuili muuten aurinko:love:
Se on kyllä kumma, miten siitä pienestäkin kirkkaudesta saa aivan hurjasti vireyttä ja potkua itteensä:)! Ja ootko huomannu ettei noi aikaset aamutkaan oo enää niin pahasti ollenkaan mörkiäispimeitä.


Mutta. Mikä on se myssykkäpiponen mikä pysyy murkkuikäsen pääkkösessä:cautious:? Sanos mulle se, sillä huolikertoimet jos kohta pikkuset purpatusärsymarsukertoimetkin on kohdillaan kun toi yks jörrikkä luolamiehentekele kulkee näissä keleissä !!!lpääkkönen paljaana! Ja teiniprinsessat menee kangaskengissä nilkat paljaina!?

Tyrkkään kohta kaikille puikot ja villalankakerät käpäliin ja rykäsen pipo/villasukkahässäkkäkerhoilut musahypetyksen kera tarjottimille:cautious::D...
Aurinko kuikuili täällä hetken ja silloin mä nukuin. Mä en saa energiaa pienestä valosta vaikka näkisin sen. :unsure: :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä