Fantzu
No just, ei hyvä.Ai niin kihtiarvot on vähän korkealla ja muutama arvo on vähän korkeella.
No just, ei hyvä.Ai niin kihtiarvot on vähän korkealla ja muutama arvo on vähän korkeella.
Kuulema toi kihtiarvo selittyy usein ylipainolla & diabetes yms nämä aineenvaihduntasairaudet.No just, ei hyvä.
Toivottavasti ei nyt kuitenkaan kihtiä tule.No just, ei hyvä.
Ok, toivottavasti ei tule.Kuulema toi kihtiarvo selittyy usein ylipainolla & diabetes yms nämä aineenvaihduntasairaudet.
Niin ja noi pari arvoo siis oli vähän alhaalla.
Miksi epäilet häntä?Lispettikö häiriköi?
Kuka?Tai eräs toinen.
Ei oo ainakaan reumaa.Oon muuten täysin työkykyinen.
Röntgen kuvissa ei paljoo muutoksia 4 vuoden takaisiin.
Ei pitäis aiheuttaa kipuja niin paljoo.
Fysioterapiaan laittaa lähetteen.Saa nähdä mitä kela sanoo.
Miksi ette voi vaihtaa yksäreillä noita asioitanne?Haista paska mulkero. Lopeta Ellun kiusaaminen. Miksi luulet että on joku mies kyseessä? Minä tiedän ja sanon että ei ole.
Mä keskustelen joidenkin kanssa privaatisti. Sitten on näitä harmaana kiusaajia. Joiden kanssa en keskustele privaatisti.Miksi ette voi vaihtaa yksäreillä noita asioitanne?
]
Ei harmaille voi laittaa privaviestejä.Miksi ette voi vaihtaa yksäreillä noita asioitanne?
Jep,niin on. Kuitenkin niitä kovia nivelkipuja onSamassa jamassa siis ollaan. Vähän kaikkea pientä muttei mitään minkä pitäisi aiheuttaa suuremmin kipuja.
Rasittavaa!
Kreikkalainen salaattiKreikkalaista salaattia ja aamulta jäänyttä kahvia, mikä oli yllätyksekseni vielä kuumaa...
niin ja iltapäivää...
Korjasin vähän.Kreikkalainen salaatti
Vanha kahvi Nomnomnom.
HyiiiKorjasin vähän.
Heips ja kiitti vaan.Tommosen korvamadon pistän teille kaikille yhteiseksi kiertoon..on muuten melekosen rasittava biisi, eilettäin toi mun yks hurmuri rupes tuota huudattamaan ja tässä sitä ollaan - ei varmaan ikunaskikuna lähde pääkkösestä pois...!
Ja päivää niin että pätkähti
Talvi tuli ja pakkanen panee. Melkein on uliuli kun toi viima vetelee päin pläsiä ja persposkia mutta onneks on villasukkaa ja villapuseroo. Ja käpälissä kupillinen kahvia runsaalla maidolla.
Keskellä viikkoa mennään, heiiii! Elikäs ollaan voiton puolella.
Moikka,saitko kahvia ostettua ?Erittäin hyvää päivää vaan kaikille, örr örr
Moi ja ollos hövelitysHeips ja kiitti vaan.