Ei kaikista,toi oli minusta Ellun ilkkumista.No sinunko mielestä miehistä ei ole harmia?
Ei kaikista,toi oli minusta Ellun ilkkumista.No sinunko mielestä miehistä ei ole harmia?
Haista paska mulkero. Lopeta Ellun kiusaaminen. Miksi luulet että on joku mies kyseessä? Minä tiedän ja sanon että ei ole.Sellasia ne miehet on, leikkivät tunteilla ja hyväksikäyttävät, sitten heittävät menemään. Toivottavasti opit jotain.
Haista paska mulkero. Lopeta @Elena777 kiusaaminen. Ei ole kyse miehestä. Mä tiedän. Sun arvailu on turhaa.Sellasia ne miehet on, leikkivät tunteilla ja hyväksikäyttävät, sitten heittävät menemään. Toivottavasti opit jotain.
OhoHuomenta!
Palstalla on jotain metkaa. Mulla ei päivity ilmoitukset lain!
Näköjään toimiiNyt toimii. Vika korjattu.
Ja toivon mukaan loppuu mahdollisimman pian. *hali*Silmälääkärissä käyty miehen kanssa, silmätipat jatkuu. 3 kk päästä uus aika ja kirurgi on mukana jos mietitään / suunnitellaan uutta leikkausta.
Oikea silmä edelleen hieman sumea,linssi lepattaa. Vasemmassa viellä vähän nestettä. Näkö on jonkin verran parantunut mutta ei riittävästi.
Huono vuosi jatkuu edelleen vaikka vuosi vaihtui.
*hali*Hohhoijaa ja hyvästi yöunet...tästä tule taas yhtään mittää..
Tämä on taas niitä elämän tähtihetkiä kun tekis muutenki mieli ottaa ja pakata reppu ja jättää ihan kaikki taakseen ja todeta vaan kaikille jotka satuttaa, että pitäkää tunkkinne sitten!
Kiitti,no saa nähdä. 3 kk kontrolliin,huuhtikuussa mietitään leikkausta ja sitä ootellaan pari kuukautta. Sitten ehkä se leikkaus & toipuminen. Mutta hyvä että ees vähän on näkö parantunut. Jotain positiivista.Ja toivon mukaan loppuu mahdollisimman pian. *hali*
Hyvä että on edes vähän parempi. Kurjaa tuollainen aikaa vievä juttu ja vielä silmissä.Kiitti,no saa nähdä. 3 kk kontrolliin,huuhtikuussa mietitään leikkausta ja sitä ootellaan pari kuukautta. Sitten ehkä se leikkaus & toipuminen. Mutta hyvä että ees vähän on näkö parantunut. Jotain positiivista.
Jep,niin on. Positiivistä pienikin parannus näköön,mutta tää just väsyttävää & stressaavaa,kun jatkuu kuitenkin viellä. 10 kk nyt menny aikaa tässä ensimmäisestä leikkauksesta ja kompikaatiosta.Hyvä että edes vähän parempi. Kurjaa tuollainen aikaa vievä juttu ja vielä silmissä.
Tuota mä ajattelin.Jep,niin on. Positiivistä pienikin parannus näköön,mutta tää just väsyttävää & stressaavaa,kun jatkuu kuitenkin viellä. 10 kk nyt menny aikaa tässä ensimmäisestä leikkauksesta ja kompikaatiosta.
Lispettikö häiriköi?Haista paska mulkero. Lopeta Ellun kiusaaminen. Miksi luulet että on joku mies kyseessä? Minä tiedän ja sanon että ei ole.
Tai eräs toinen.Lispettikö häiriköi?
Hassuja uniaViime yönä oli vaihteeksi outoja unia.
Yks juttu unessa oli se että oli kova vessahätä. Eikä millään päässyt vessaan. Niin oli kova hätä herätessäkin. Taas hätä tuli uniin.
JuuhTuota mä ajattelin.
Ahaa....hmm...saatoinpa tulkita kryptisen viestisi oikein. Ikävää tuollainen, oma loan heittäjäni tuntuu rauhoittuneen minun suhteen.Tai eräs toinen.
Mistä päin sua kolottaa? Onko syytä isompaan huoleen?Ärsyttävää muuten oottaa lääkärin soittoa. Soittoaika klo 13.30 lähtien eikä tiiä yhtään soittaako kohta vai 2 tunnin päästä.
Lääkäri soittaa niistä miun uusista röntgenkuvista & verikokeista
Mulla on selkäkipuja,lonkka,polvi ja nivelkipuja. On jo aiemmin todettu selkä-lonkka alueen kulumat,nivelrikko sormissa ja polvessa. Verikokeilla suljetaan pois reuma.Mistä päin sua kolottaa? Onko syytä isompaan huoleen?
JepAhaa....hmm...saatoinpa tulkita kryptisen viestisi oikein. Ikävää tuollainen, oma loan heittäjäni tuntuu rauhoittuneen minun suhteen.
Mun työterveyshuollossa puhelinaika on 8-15. Jos olen töissä sellaisessa paikkaa missä yhteys ei toimi niin tosi kiva. Sitten joutuu soittaa sinne ja uusi yritys seuraavana päivänä.Ärsyttävää muuten oottaa lääkärin soittoa. Soittoaika klo 13.30 lähtien eikä tiiä yhtään soittaako kohta vai 2 tunnin päästä.
Lääkäri soittaa niistä miun uusista röntgenkuvista & verikokeista
Jep,inhottavia tuommoset. Aikoinaan sai tarkan kellonajan milloin lääkäri soitti.Mun työterveyshuollossa puhelinaika on 8-15. Jos olen töissä sellaisessa paikkaa missä yhteys ei toimi niin tosi kiva. Sitten joutuu soittaa sinne ja uusi yritys seuraavana päivänä.
Niin sai.Jep,inhottavia tuommoset. Aikoinaan sai tarkan kellonajan milloin lääkäri soitti.