Toiveena vauva 2017-2018

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, olkoon uusi kierto tärppiä täynnä!:love:

@Jasuuu joo toki tein mutta ei muutosta.:LOL: Ei mulla kyllä oo mitään hytinääkään raskaudesta, yleensä kun oon ollu, on ollu fiilis todella vahva. En siis odota mitään tästä kierrosta, mutta pakkohan noi testit on tuolta tehä että voi tilata uusiaki.:ROFLMAO:

@Fritang mä niin toivon että teillä viimeinkin tärppäis.:love:


Mulla on kanssa karsee nälkä, mutta se on ihan tavanomainen PMS oire mun kohdalla.
Mutta, kahtellaan huomenna taas minkälaisia viivanpaikkoja mahtaa tarjota herkkä puikko aamun tujusta lirusta. :LOL:
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, olkoon uusi kierto tärppiä täynnä!:love:

@Jasuuu joo toki tein mutta ei muutosta.:LOL: Ei mulla kyllä oo mitään hytinääkään raskaudesta, yleensä kun oon ollu, on ollu fiilis todella vahva. En siis odota mitään tästä kierrosta, mutta pakkohan noi testit on tuolta tehä että voi tilata uusiaki.:ROFLMAO:

@Fritang mä niin toivon että teillä viimeinkin tärppäis.:love:


Mulla on kanssa karsee nälkä, mutta se on ihan tavanomainen PMS oire mun kohdalla.
Mutta, kahtellaan huomenna taas minkälaisia viivanpaikkoja mahtaa tarjota herkkä puikko aamun tujusta lirusta. :LOL:
No voihan perkele! Mä olin jo niin varma! Mut onhan tässä vie toivoo :) huominenhan oli se meijjän super testi päivä kun mullakin tulee ne digit :D sillon sunkin testissä on oltava plussa <3
 
No voihan perkele! Mä olin jo niin varma! Mut onhan tässä vie toivoo :) huominenhan oli se meijjän super testi päivä kun mullakin tulee ne digit :D sillon sunkin testissä on oltava plussa <3
No ainakin sulle tulee plussa, se on saletti.:LOL::love: huomenna mulla on dpo11 eli torstaina on mun henkilökohtainen takaraja haamun ilmaantumiselle. :p Sunnuntaina olis dpo15 ja maanantaina pitäis menkkojen sit alkaa.
Tää päivä nyt menee vielä nopsaa kun lähetään ostaa isommille lapsille taas kenkiä (kasvavat niin vauhilla taas ettei ees kasvuvarat riitä pukimissa). Mut huomisesta sunnuntaihin aika tulee menemään NIIN hitaasti kun ei oo mitään menoa mihinkään.:X3: Mietin jo et pitäiskö ostaa jotain liuskoja lisäks jos mulla pimahtaa vintti totaalisesti tylsyyden keskellä ja alan kuseskella tikkuihin hullunkiilto silmissä.:LOL:
 
Jännät päivät teillä @Fritang ja @viipulainen!

Mulla polttelee noi ovistestit. Aattelin että vasta perjantaina alan tikuttaa mut tänää on pari kertaa tuikkassu vasemmalle että enpä tiiä :ROFLMAO: vasta kp6 että saattaa tässä mennä pari viikkoa ovikseen kuitenkin.
Kantsii seurailla olotuksia.
Mulla tekee tota tuikintaa usein n.7-8vrk ennen ovisplussaa. Oon aatellu että vois olla siihen follikkelin kasvuun liittyvää mahdollisesti.
Että jos sulla onkin niinku mullaki, et oviksen ajankohta vuorottelee ja toisesta tulee myöhemmin ja toisesta selkeästi aiemmin.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Nadine88
Onko kenelläkään ollut menkkojen jälkeen outoa kipua kohdussa ja munasarjojen kohdalla? Ja siis ei johdu raskaudesta,2 nega testiä.
Vähän kuin oviskipu ja pistää inhottavasti. Viimeksi menkat kesti vajaa 2 päivää vaan!!
Ja nyt kp6.. toivottavasti ei tähän tule väliin mitään tulehduksia,kystiä saati endometrioosia.
Mulla oli saman tyyppistä yhdessä kierrossa. Enemmän kyllä sellasta menkkatyyppistä. Kävin gynellä eikä löytynyt mitään tulehdukseen viittaavaa ja seuraava kierto oli taas normaalimpi. Kaikki oli kuulemma niin normaalia että ”etköhän sä kohta ole täällä raskausasioilla”... nooh sitä odotellessa! :unsure:
 
Moikka kaikki! Tsemppiä kaikille projektinne eri vaiheisiin!

Haluan tänne myös mukaan kuumeiluhulinoihin :) Toiveissa on ensimmäinen lapsi. Käynnissä toinen yrityskierto, tällä hetkellä kiertopäivä 14 meneillään, eilen ja tänään saatu Clearbluen digitestillä vilkkuva hymynaama eli "korkea hedelmällisyys" ja tehty talletuksia kumpanakin päivänä eli maanantaina ja tiistaina, sitä ennen edellisen kerran lauantaina. Eli ei ole hukattu aikaa tai mahdollisuuksia.

Huomenna odottelen jo testipuikkoon tietoa "maksimaalisesta hedelmällisyydestä" eli oviksesta, eli toivottavasti tulee tikkuun pysyvä hymynaama :D Ylihuomenna olen matkoilla ilman ukkelia, joten parasta olisi saada pysyvä hymiö puikkoon jo HUOMENISSA :)
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Kyllä sun on @Jasuuu jo uskottava :D

Täällä aloitettu taas peittojen heiluttelu. ;) kp 6/25 meneillään :* Ovista odottelen kp 11, eli sunnuntaille. Huomenna alkaa oviksen tikuttelu, toivottavasti olisi jo jopa lauantaina kun maanantaina huonosti taas mahdollista tallettaa kun mies iltavuorossa. Mutta ihanaa että kierto on vaihtunut nyt näin että saa talletuksia tehdä aamuvuoroviikolla/viikonloppuna! Viimeksi iltavuoro oli miehellä ja itsellä klo. 7 töihin niin ei naurattanut aamuisin :unsure: Toiveikkaana tähän yritykseen :giggle:
 
Taustalta huhuilen hieman apuja? Pillerit tarkoitus lopettaa n. Viikon päästä, kunhan saan kilpirauhas arvoista varmuuden onko lääkitys lähteny puremaan.(Vajaatoiminta arvo oli 4.9.) Millon kannattaa alkaa testaa ovista tuon pillereiden lopetuksen jälkeen? Vai kannattaako ennen ensimmäisiä menkkoja (n) ku gynet sanoo että eka kierto olis otollisin.. vai pitääkö vaan aktivoitua joka toinen päivä puuhastelemaan:geek:
Ja hurjasti plussa tuulia ja tsemppiä kaikille, tekis mieli tulla kirjottelee tänne mut ehkä sitten aktivoidun enemmän kun virallisesti yritys alkaa..
Sen vaan vanhasta muistan että ovulaatio kivut oli ihan törkeet edellisen kerran pillereiden lopetuksen jälkeen.. Ja muutenkin olo oli kauhee useemman viikon, maha kipee ja kaikkee o_O kolmas lapsi haaveissa ja ikää jo 35..
 
@Nasunen87 vei jalat mun suusta että kyl nyt on jo @Jasuuu lla leffaviivat :love:. Olikos tänään nyt sit 4+1? Viralliset onnittelut vielä plussasta! :barefoot:

Tervetuloa joukkoon @kissaliikeri, hyvältä kyllä kuulostaa!

Ja @Möörtsi ihanaa että näin nopsaa tulee sullakin ovis koht päästään yhdessä piinailemaan :love:! Minä odottelen ovista maanantaille. Tänään jo alotettu Hommat :whistle:.
Hah on joo :D kiitos paljon <3 4+2 tais olla eilen :) jos sitä uskaltais laskee jo raskausviikkoja eikä dpoita :D
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Tervetuloa @kissaliikeri ja plussatuulia :)

@äiti_82 Itselläni on tullut ovis pillereiden lopetuksen jälkeen 14 päivän kuluttua. Joillain kestää kauemmin, joillain vähemmän, joillain ei tapahdu mitään kuukausiin. Eli aika hankala sanoa :) Itse olen aloittanut tikutuksen kp7 kun tiedän ettei oma kierto pillereistä ota mitenkään nokkiinsa.

En malttanutkaan odottaa huomiselle vaan tein testin tänään. No negahan se tietenkin oli. Taisi olla Lugesteronin oireita kaikki pahoinvoinnit vain :(
 
@Fritang samassa veneessä, vain viivanpaikka kuulsi testissä, mutta mulla ei toki oo oikein mitään oireitakaan mitä ei ois ollu edellisissä kierroissakin.
Mutta dpo11 olis keskimäärin se myöhäisin kiinnittymis aika, jos laskee että dpo4 munasolu tulis kohtuun ja menis se keski-arvoisesti pisin 7vrk etsiä paikkaa. Että katotaan nyt sinne loppuun saakka, vaikka se oma raja onkin mulla huomenna dpo12 kun odotan edes hailua haamua näkyväksi.:D
 
Hei te ketkä ootte mitannut noita lämpöjä niin mitenkäs sen suunnilleen pitäs mennä? Arvelin jos alan huomen mittaa (kp9) ni pitäskö sen oviksen aikana sit nousta vai laskee? Nimim. Ensikertalainen
laskee ja sit selkeä nousupiikki sen jälkeen.

Mikäli jatkossa enään tulee tarvetta mittailla, kannattaa aloittaa heti kuukautisten loputtua. Mitä pidempi jakso ennen ovista, sitä paremmin kaaviot pystyy määrittämään raja-arvon lämmöille. Ja heti herättyä ennen ku nousee pedistä, suusta tai emättimestä. Emättimestä saa tarkimman lukeman, suustakin on suht tarkka, mutta heittoon voi riittää ihan vaikka se että on nukkunut suu auki juuri ennen heräämistä.:D
 
Onpa tylsää että on tullu vaa negatestejä. No viel on toivoa! Joko @Jasuuu teki digin?

Tilasin vähän lisää testejä tuolta mamin testit-kaupasta ku kaik oli alessa :ROFLMAO: ei paljoo hintaa tullu testeille. Onneks siel oli suppea valikoima, muute olisin tullu hulluksi.

Mun on vaikee ny saada emättimestäkää tarkkaa lämpöä. Ihan vaihtelee kuinka syvälle sen mittarin tunkee o_O:ROFLMAO:mut joo mulla tulee se laskupiikki aina päivää ennen ovista ja sit ovispäivänä jo pieni nousu ja oviksen jälkeen isompi. Menkkojen jälkeen lämpö sahaa keskivaiheilla.
 
Onpa tylsää että on tullu vaa negatestejä. No viel on toivoa! Joko @Jasuuu teki digin?

Tilasin vähän lisää testejä tuolta mamin testit-kaupasta ku kaik oli alessa :ROFLMAO: ei paljoo hintaa tullu testeille. Onneks siel oli suppea valikoima, muute olisin tullu hulluksi.

Mun on vaikee ny saada emättimestäkää tarkkaa lämpöä. Ihan vaihtelee kuinka syvälle sen mittarin tunkee o_O:ROFLMAO:mut joo mulla tulee se laskupiikki aina päivää ennen ovista ja sit ovispäivänä jo pieni nousu ja oviksen jälkeen isompi. Menkkojen jälkeen lämpö sahaa keskivaiheilla.
Digit pitäis tulla tnä päivällä ni ajattelin illasta pissata ekan! Toivottavasti tulis se 2-3 viikkoo <3 sit sen toisen ajattelin tehdä joskus su tai ma kun olis 5+0 ni jos sais sen 3+ :oops: Piti itekkin käydä kattoo et on ollu kyllä halvalla testejä :D
 
Kiitos @ahmis tsemppauksesta!

Ja @Fritang ille kiitos myös ja lisää "usvaa putkeen" vaikka negaa pukkaa <3

Jos tarkkoja ollaan, täällä meillä on heilutettu peittoa kiertopäivästä 1 alkaen, Itse asiassa menkat alkoi samaan aikaan :D Tosiaan nyt tämä kierto on talleteltu joka päivä tai joka toinen päivä.

Nyt kiertopäivä 15, taas tuli aamulla vilkkuva hymynaama CB:n kaksoishormonitestiin. PRKL, koska huomenna tosiaan pariksi päiväksi reissuun, josta palaan vasta pe-iltana. No, talletellaan tänään päivällä ja testaan vielä uudestaan illalla, koska kuulemma CB:n digitesti ei kovin herkästi huomaa LH-huippua ja se saattaa mennä ohi.

Mitenkäs muilla "pää kestää" tätä projektia? Itsellä vakavia keskittymishäiriöitä muissa asioissa, tekisi mieli skenettää tätä asiaa koko ajan :D Huomaan myös, että nykyään minulla on kova tarve keskustella tästä asiasta ja muutenkin lähentyä ystävien ja sukulaisten kanssa.
 

Yhteistyössä