No voihan perkele! Mä olin jo niin varma! Mut onhan tässä vie toivoo huominenhan oli se meijjän super testi päivä kun mullakin tulee ne digit sillon sunkin testissä on oltava plussa <3Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, olkoon uusi kierto tärppiä täynnä!
@Jasuuu joo toki tein mutta ei muutosta. Ei mulla kyllä oo mitään hytinääkään raskaudesta, yleensä kun oon ollu, on ollu fiilis todella vahva. En siis odota mitään tästä kierrosta, mutta pakkohan noi testit on tuolta tehä että voi tilata uusiaki.
@Fritang mä niin toivon että teillä viimeinkin tärppäis.
Mulla on kanssa karsee nälkä, mutta se on ihan tavanomainen PMS oire mun kohdalla.
Mutta, kahtellaan huomenna taas minkälaisia viivanpaikkoja mahtaa tarjota herkkä puikko aamun tujusta lirusta.
No ainakin sulle tulee plussa, se on saletti. huomenna mulla on dpo11 eli torstaina on mun henkilökohtainen takaraja haamun ilmaantumiselle. Sunnuntaina olis dpo15 ja maanantaina pitäis menkkojen sit alkaa.No voihan perkele! Mä olin jo niin varma! Mut onhan tässä vie toivoo huominenhan oli se meijjän super testi päivä kun mullakin tulee ne digit sillon sunkin testissä on oltava plussa <3
Kantsii seurailla olotuksia.Jännät päivät teillä @Fritang ja @viipulainen!
Mulla polttelee noi ovistestit. Aattelin että vasta perjantaina alan tikuttaa mut tänää on pari kertaa tuikkassu vasemmalle että enpä tiiä vasta kp6 että saattaa tässä mennä pari viikkoa ovikseen kuitenkin.
Mulla kp 6myös..Jännät päivät teillä @Fritang ja @viipulainen!
Mulla polttelee noi ovistestit. Aattelin että vasta perjantaina alan tikuttaa mut tänää on pari kertaa tuikkassu vasemmalle että enpä tiiä vasta kp6 että saattaa tässä mennä pari viikkoa ovikseen kuitenkin.
Mulla oli saman tyyppistä yhdessä kierrossa. Enemmän kyllä sellasta menkkatyyppistä. Kävin gynellä eikä löytynyt mitään tulehdukseen viittaavaa ja seuraava kierto oli taas normaalimpi. Kaikki oli kuulemma niin normaalia että ”etköhän sä kohta ole täällä raskausasioilla”... nooh sitä odotellessa!Onko kenelläkään ollut menkkojen jälkeen outoa kipua kohdussa ja munasarjojen kohdalla? Ja siis ei johdu raskaudesta,2 nega testiä.
Vähän kuin oviskipu ja pistää inhottavasti. Viimeksi menkat kesti vajaa 2 päivää vaan!!
Ja nyt kp6.. toivottavasti ei tähän tule väliin mitään tulehduksia,kystiä saati endometrioosia.
No nää jos mitkä on jo kunnon leffaviivatJos sitä pian lopettais tän pieni pakkomielle...katso liitettä 2682
Hah joo on! Jos sitä ton kahen digin jälkeen osais lopettaaNo nää jos mitkä on jo kunnon leffaviivat
Hah on joo kiitos paljon <3 4+2 tais olla eilen jos sitä uskaltais laskee jo raskausviikkoja eikä dpoita@Nasunen87 vei jalat mun suusta että kyl nyt on jo @Jasuuu lla leffaviivat . Olikos tänään nyt sit 4+1? Viralliset onnittelut vielä plussasta!
Tervetuloa joukkoon @kissaliikeri, hyvältä kyllä kuulostaa!
Ja @Möörtsi ihanaa että näin nopsaa tulee sullakin ovis koht päästään yhdessä piinailemaan ! Minä odottelen ovista maanantaille. Tänään jo alotettu Hommat .
laskee ja sit selkeä nousupiikki sen jälkeen.Hei te ketkä ootte mitannut noita lämpöjä niin mitenkäs sen suunnilleen pitäs mennä? Arvelin jos alan huomen mittaa (kp9) ni pitäskö sen oviksen aikana sit nousta vai laskee? Nimim. Ensikertalainen
Digit pitäis tulla tnä päivällä ni ajattelin illasta pissata ekan! Toivottavasti tulis se 2-3 viikkoo <3 sit sen toisen ajattelin tehdä joskus su tai ma kun olis 5+0 ni jos sais sen 3+ Piti itekkin käydä kattoo et on ollu kyllä halvalla testejäOnpa tylsää että on tullu vaa negatestejä. No viel on toivoa! Joko @Jasuuu teki digin?
Tilasin vähän lisää testejä tuolta mamin testit-kaupasta ku kaik oli alessa ei paljoo hintaa tullu testeille. Onneks siel oli suppea valikoima, muute olisin tullu hulluksi.
Mun on vaikee ny saada emättimestäkää tarkkaa lämpöä. Ihan vaihtelee kuinka syvälle sen mittarin tunkee mut joo mulla tulee se laskupiikki aina päivää ennen ovista ja sit ovispäivänä jo pieni nousu ja oviksen jälkeen isompi. Menkkojen jälkeen lämpö sahaa keskivaiheilla.