Ai...no ei sitMielummin saippis ku reality,mä inhhoon realitysarjoja,ne on pyllystä kaikki
Ai...no ei sitMielummin saippis ku reality,mä inhhoon realitysarjoja,ne on pyllystä kaikki
Tolleen kun ajattelee niin ehkä se saippis oliskin ihan hyvä juttu,olis edes jotain jännää elämässä kun olis valmiiks käsikirjoitettuOlis se kamalaa jos kuvattais mun toilailut. Mut ei olis tylsää.
NiinTolleen kun ajattelee niin ehkä se saippis oliskin ihan hyvä juttu,olis edes jotain jännää elämässä kun olis valmiiks käsikirjoitettu
Ei,kun mä katon miehen vieressä vampyyrien sukuaMenittekö nukkuu?
En kun katson Stand Uppia...siis niitä huumori juttuja en sitä toistaMenittekö nukkuu?
Mä katon star warsia. Ai sellainenkin tulee.Ei,kun mä katon miehen vieressä vampyyrien sukua
Mä söin pekonihampparin.Köllöttelen sängyssä ja syön irtokaramelleja, kohta tyttöystävä tuo kana-pekonipaniinin, life is good
Juuh,tulee yöllä myöhään,niin tallennetaan joka jakso.Mä katon star warsia. Ai sellainenkin tulee.
tähtajusin sillä sekennillä ku kone alko koirimaan
hehekuinka me pärjättäiskään ilman paukkelin terveyspläjäyksiä
määki nuorrun silmissä koska noudatan tiukasti paulan ohjeita
Lumihiutale tipahti!?Ulkona jysähti.
Kuulosti raketilta tms.Lumihiutale tipahti!?
Raketti tipahti!Kuulosti raketilta tms.
niinpä"Storckovius istuu sekä Alma Median että Rinnekoti-Säätiön hallituksissa. Alma on Suomen suurimpia mediakonserneja, joka julkaisee muun muassa Kauppalehteä, Talouselämää, Iltalehteä ja Aamulehteä. Rinnekoti-Säätiö taas tuottaa sosiaali- ja terveydenhuollon sekä opetustoimen palveluja erityisesti kehitysvammaisille henkilöille.
Ennen Diakonissalaitosta Storckovius toimi muun muassa Nokian ympäristöjohtajana ja Microsoftilla eri tehtävissä.
Storckovius ei halunnut kommentoida rooliaan bahamalaisissa yhtiöissä Ylelle.
– Kyse on pienestä yhtiöstä, jonka asiat eivät ole julkinen juttu. En halua lähteä asiaa millään tavoin kommentoimaan. Kyse on aivan normaalisti rekisteröidystä yhtiöstä, Storckovius sanoo Ylelle."
JooRaketti tipahti!