No se on aina ollu.Se tulee kun on sen aika.Eiku jostain vaan aloin muistelemaan että haaveilit koirasta.
No se on aina ollu.Se tulee kun on sen aika.Eiku jostain vaan aloin muistelemaan että haaveilit koirasta.
...hauveli tulee miehen kans, sano mun sanoneenNo se on aina ollu.Se tulee kun on sen aika.
Nii...ja mistä sitä tietää vaikka löytäsit miehen jolla on jo koira tai muutamakinNo se on aina ollu.Se tulee kun on sen aika.
Elä varasta mun ajatuksiani jatkuvasti nainen!...hauveli tulee miehen kans, sano mun sanoneen
Anteeks
En enempää.
Mä mitn pölli ku yks tulee ja hiihtää liika liki peesissäElä varasta mun ajatuksiani jatkuvasti nainen!
En ees hiihdä, ei ole etes suksiakaan!Mä mitn pölli ku yks tulee ja hiihtää liika liki peesissä
Minkäs mä sille voin*kohauttelee olkapäitään*Mistä tiesit että hiihdän?! Ja pirusti menee suksiparejakin!
löysä pekoniTilasin erittäin terveellisen pekonihampparin. Oli siinä salaattia.
Kiitos, ihan hirrrween hyvin mä kyllä pystyn niitten kans olemaanOlkaapas nyt taas ajatuksienne kanssa
Ei ollut löysä vaan rapsakka. Mä en pane suuhun löysää.löysä pekoni
Ennnnnn usko että oli rapsakka!Ei ollut löysä vaan rapsakka. Mä en pane suuhun löysää.
Ei ollut löysä vaan rapsakka. Mä en pane suuhun löysää.
Joskus voi olla löysä kunnes kovettuu suussaMä en pane suuhun löysää.
Löysäkin voi muuttua suussa kovaksi
Esittelyssä uusi saippuasarja: Hävyttömät ja Pervot!Joskus voi olla löysä kunnes kovettuu suussa
Eikä me tinkun kanssa ollaan ketjun kilteimmätEsittelyssä uusi saippuasarja: Hävyttömät ja Pervot!
Ihavvarmasti kertoo teistä kahesta *varma tieto*
Ennnnnn usko että oli rapsakka!
Löysäkin voi muuttua suussa kovaksi
Niin voi.Joskus voi olla löysä kunnes kovettuu suussa
Ja naapurikanavalla Mitäs me ujot ja punastelevatEsittelyssä uusi saippuasarja: Hävyttömät ja Pervot!
Ihavvarmasti kertoo teistä kahesta *varma tieto*
Joo todella kilttejä.Eikä me tinkun kanssa ollaan ketjun kilteimmät
Kyllä, juuri niin ja niin juuri *nyökyttelee pontevasti*Ja naapurikanavalla Mitäs me ujot ja punastelevat
Se kertoo sitte susta ja musta...