Meillä on aika ajoinEn ole nähnyt koskaan. Hiljaista porukkaa.
Meillä on aika ajoinEn ole nähnyt koskaan. Hiljaista porukkaa.
Käy silti taputtelemassa.Ei mies Hertta höpsö
no mutta tinku!!Meillä on aika ajoin mun oveen liimattuna vastaavia lappuja
No en kyllä oo ennää vähälle ajalle vaikka joutuhan tossa pikkusesti kenottamaan...Yks höhlä taas nostelee pyllyään pystyyn
Ellu itse näyttää mallia, pylly pystyssä tap-tap-tapai mies vai? Mitäs jos kävisit vähän taputtelemassa hellästi? Silleen tap-tap-tapiti-tap tyylillä?
..öööh..totatota...just päivällä siivosin tosta pöydältä parit Heippa!/Moikka!- lappuset roskikseen jotta....aika ajoin tommosia näkyyMontakos heippalappua teillä on tällä hetkellä talossanne? Meillä on alakerrassa yksi.
Ei tosin mun laittama
Omaan otsaasi? Kuis pitkä sä olet?Minä tähtään korkealle
No ei ne äänieristykset kovin hyviä meidänkään taloyhtiössä oleno mutta tinku!!
Taputtelin joKäy silti taputtelemassa.
Runkkaat sängyllä ja koitat roiskia kattoon?Minä tähtään korkealle
Ai sullakin on tapana nostella pyllyä pystyyn,niin ku mul.... Hertalla ja MintullaNo en kyllä oo ennää vähälle ajalle vaikka joutuhan tossa pikkusesti kenottamaan...
...mutta nytpä on verhot paikoillaan!
Omaan otsaasi? Kuis pitkä sä olet?
Runkkaat sängyllä ja koitat roiskia kattoon?
En kait mää nyt alvariinsa että ihan tavasta puhuisin...Ai sullakin on tapana nostella pyllyä pystyyn,niin ku mul.... Hertalla ja Mintulla
Seli seliEn kait mää nyt alvariinsa että ihan tavasta puhuisin...
...mutta kyllä mä nyt toisinaan joudun semmosiin tilanteisiin ja puuhiin ja sitä kautta asentoihinkin että perseilem...pyllyilemäänkin taivun
Siis niinku...toi nyt kuulostaa ja näyttää melko...eikä tota kyllä selittämällä saa yhtään sen paremmalta näyttämään. Olkoot.
Joko sä päätit millasen karvaturrin (koiran) haluaisit?Laura Närhestä en silleen oikeen pidä mutta tää supersankari on hyvä,tulee melkeen itku.SuomiLovessa vaan just nyt.
Sekö sulle tuli Laura Närhestä mieleenJoko sä päätit millasen karvaturrin (koiran) haluaisit?
Lauralla on uus ihuna biisi Olet mulle se.Laura Närhestä en silleen oikeen pidä mutta tää supersankari on hyvä,tulee melkeen itku.SuomiLovessa vaan just nyt.
Eiku jostain vaan aloin muistelemaan että haaveilit koirasta.Sekö sulle tuli Laura Närhestä mieleen
Kälä käläSeli seli
No hyvä se on joskus pyllyään nostella