The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei mulla tässä muuta ongelmaa oo kuin tuo riivatun jakkara. Mä en näemmä tykkääkään enää nousta seisomaan sille.

Kyllä mä edelleen voi puuhun kiivetä ja katollekin ja mennä vuoristorataan ja silleentolleen mutta. No, kökkö juttu. Mutta se on tehtävä.
Ehdotanpa vaikka, että kipaiset rautakaupassa hakemassa kelvolliset taloustikkaat.

Aallon kolmijalkaiset jakkarat pitäis kieltää lailla!
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Aika usein kypsennän uunissa kissoille kanaa. Pieneen uunivuokaan vettä ja öljyä ja kanaa päälle ja kypsennys uunissa. :) Vesi melkein peittää kanan.Kaikista herkuista parasta kissojen mielestä,nyt maistoin palan itsekkin :):D:p
Tuota nyt vois itekkin syödä.
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Fantzu
Mulle on tuota samaa ehdoteltu jo aika topakastikin:notworthy:...ja tossa on neljä jalkaa:barefoot:..ja en oo vielä käyny hakemassa*piipittää*


..juujuu, tiijän tiijän....nurkkiskomento käytäntöön vaan...
No en minä sinua nurkkaan ole komentamassa vaan rautakauppaan!
En tahdo, että rojahdat kiikkerän jakkaran päältä.

Joten sovitaanko, että annat verhojen toistaiseksi olla. Ja kun verhojenvaihtohimosi yltyy sietämättömäksi niin sitten kipaiset rautakauppaan ensiksi.
 
No en minä sinua nurkkaan ole komentamassa vaan rautakauppaan!
En tahdo, että rojahdat kiikkerän jakkaran päältä.

Joten sovitaanko, että annat verhojen toistaiseksi olla. Ja kun verhojenvaihtohimosi yltyy sietämättömäksi niin sitten kipaiset rautakauppaan ensiksi.
Ei täällä oo ennää rautakauppa auki:notworthy:*sopertaa*...eikä mulla ois tässä enää kun toi olkkarin verhorupeama joten loppusuoralla niinku vaan....

Että tuurillaan kun ne laivatkin ja junat ja lentokoneet niin siihen samaan syssyyn meikäläinenkin(y)...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä