Ai niinku mimmonen?Ei kun yks toinen kaveri on sellainen.
Siis kenestäkö kaverista ja mistä miehestä tässä nyt horajataan?
Mie tipahin jo kärryiltä...
Ai niinku mimmonen?Ei kun yks toinen kaveri on sellainen.
Mulla on monta kaveria. Toinen kaveri ei tajuu tarjota mitään. Pitää itse mennä kaapille.Ai niinku mimmonen?
Siis kenestäkö kaverista ja mistä miehestä tässä nyt horajataan?
Mie tipahin jo kärryiltä...
Hei, oot tervehtymään päin, hyvä!Mun pitäs vaihtaa lakanat. Helppo homma. Nyt pystyn tekemään sen. Ei ole enää niin kovia kipuja.
Hyvä että on . Niin pitääkin olla, että on kavereita. Edes se yksi koska kummasti vain omaa elämää helpottaa. Ja toivottavasti sen kaverinkin...Mulla on monta kaveria. Toinen kaveri ei tajuu tarjota mitään. Pitää itse mennä kaapille.
Ok, mun ajatus ei kulje hyvin nyt.Chick, hyvää ja kosteaa
JepHyvä että on . Niin pitääkin olla, että on kavereita. Edes se yksi koska kummasti vain omaa elämää helpottaa. Ja toivottavasti sen kaverinkin...
Oo ku kotonas- kaveripaikka on muuten ihan paras. Siellä viihtyy sitten oikeesti.
Ehdotanpa vaikka, että kipaiset rautakaupassa hakemassa kelvolliset taloustikkaat.Ei mulla tässä muuta ongelmaa oo kuin tuo riivatun jakkara. Mä en näemmä tykkääkään enää nousta seisomaan sille.
Kyllä mä edelleen voi puuhun kiivetä ja katollekin ja mennä vuoristorataan ja silleentolleen mutta. No, kökkö juttu. Mutta se on tehtävä.
Ok, mun ajatus ei kulje hyvin nyt.
Mulle on tuota samaa ehdoteltu jo aika topakastikin...ja tossa on neljä jalkaa..ja en oo vielä käyny hakemassa*piipittää*Ehdotanpa vaikka, että kipaiset rautakaupassa hakemassa kelvolliset taloustikkaat.
Aallon kolmijalkaiset jakkarat pitäis kieltää lailla!
Ehdin lukaista pari ekaa lausetta ja olin jo hönkimässä että mitä hiivattia, kokovartalokipsaustako sä toivot , nainen??!!Kattimus? Vaihdetaanko hommia? Mulle sopii paremmin verhojen laittaminen. Mulla on hyvä jakkara.
No en minä sinua nurkkaan ole komentamassa vaan rautakauppaan!Mulle on tuota samaa ehdoteltu jo aika topakastikin...ja tossa on neljä jalkaa..ja en oo vielä käyny hakemassa*piipittää*
..juujuu, tiijän tiijän....nurkkiskomento käytäntöön vaan...
Googletin, se on graniittiomena.
Eikö hän googletti että se on graNIITTIomena!Granaattiomena ?
Kerkisit jo näköjään kirjoittaa,että se on granaattiomena
anna kyspyä sen pöydällä ja laita ne siemenet vaikka salaatin joukkoon tai turkkilaisen jogun sekaanSe nököttää vielä jääkaapissa.
Eikö hän googletti että se on graNIITTIomena!
Oho, mul oli lukihärö.Eikö hän googletti että se on graNIITTIomena!
Mun omenien siemenet on maistuneet sellasilta kivan kirpakoilta enemmänkin eikä (onneks) hapanimeliltä...Hapanimelä maku,hyviä on.
Mä ajattelin lusikoida suoraan suuhun.anna kyspyä sen pöydällä ja laita ne siemenet vaikka salaatin joukkoon tai turkkilaisen jogun sekaan
Oho, mul oli lukihärö.
Ganaattiomena siis.
Enkä osaa kirjoittaa....nyt tuli joku uus lajike...
Ei täällä oo ennää rautakauppa auki*sopertaa*...eikä mulla ois tässä enää kun toi olkkarin verhorupeama joten loppusuoralla niinku vaan....No en minä sinua nurkkaan ole komentamassa vaan rautakauppaan!
En tahdo, että rojahdat kiikkerän jakkaran päältä.
Joten sovitaanko, että annat verhojen toistaiseksi olla. Ja kun verhojenvaihtohimosi yltyy sietämättömäksi niin sitten kipaiset rautakauppaan ensiksi.
Se haittaa mitn, täsä kukkaan muukaanEnkä osaa kirjoittaa.
Menee se niinkin toki...senkin nuori kapinallinen.Mä ajattelin lusikoida suoraan suuhun.