Iltaa!
Mulla on matkakuume. Matkakuume!
Budjetti tosin on suht pieni, joten, Latvia vai Liettua?
Se joka soittaa rumpuja ja jolla on mikrofoni nenän edessä.
Iltaa, kumpi on mielenkiintoisampi ?Iltaa!
Auts,onko sormi pipi ?Iltaa liikuntaa oli tarjolla tälle päivälle enemmän kuin tarpeeksi, järjestelmän vaihto eli laitejumppaa, hikistä hommaa. Yksi katkennut kynsi ja pikkurilli jäi tavaravyörytyksessä oven väliin.
örkkejä? kerro lisää?Mie syön örkkejä ja luen kirjaa
Kovin ja kiitos. Ovi tuli kynsille ja meikäläisellä räpylä välissä. Yhsi sormi jäi nivelen kohdalta väliin, kylläpä kirpaisi.Auts,onko sormi pipi ?
" Puhaltaa varovasti "
Semmoisia hirveitä örkkejä mutustelenörkkejä? kerro lisää?
On varmasti kipee jonkin aikaaKovin ja kiitos. Ovi tuli kynsille ja meikäläisellä räpylä välissä. Yhsi sormi jäi nivelen kohdalta väliin, kylläpä kirpaisi.
kirositko rumasti? se helpottaa heti alkuun vaikkakin aika vähän.Kovin ja kiitos. Ovi tuli kynsille ja meikäläisellä räpylä välissä. Yhsi sormi jäi nivelen kohdalta väliin, kylläpä kirpaisi.
Hypin hetken aikaa tasajalkaa. Mutta sitten puhelin soi ja ei sitä voi asiakkaalle kiroillakirositko rumasti? se helpottaa heti alkuun vaikkakin aika vähän.
Karkeista puheenollen, salmiakki maistuisi. Mutta ei ole.
Kyllä niitä ennemmin syö kuin selkäänsä ottaaPidätkö turkinpippureista?
Kyllä niitä ennemmin syö kuin selkäänsä ottaa
En käy Lidlissä. En syö gluteiinia. En syö ylipäätänsä useinkaan valmisruokaa.Joko olet testannut lidlin paistopisteen juustohanpurilaisen?
Toi nyt on oikestaan ihan hyväen tunne karkkeja nimeltä enkä näöltä kun en syö niitä ollenkaan.
Tota mieltä minäkin olen!Kyllä niitä ennemmin syö kuin jättää sormensa oven väliin
Tota mieltä minäkin olen!
miksi et?En käy Lidlissä.
Mulla on draculoita, haluukko?Karkeista puheenollen, salmiakki maistuisi. Mutta ei ole.
Mulla on draculoita, haluukko?