Toiveena vauva 2017-2018

Mä menin tyhmänä testaa sillä testillä minkä pitäis näyttää 6pvä ennen. (Joku early jtn) Niin eipä näkynyt mitään. Tai eipä sillä taida ees mitään haamua näkyäkään. Oireet vaan vahvistuu, ja jotenkin niin Sellanen olo että nyt on tärpännyt.. mutta eipä se vielä kai pitäis laittaa hanskoja tiskiin, kun kp on 22/28
Nää piinapäivät on kyl tuskaa..

Mä menin tyhmänä testaa sillä testillä minkä pitäis näyttää 6pvä ennen. (Joku early jtn) Niin eipä näkynyt mitään. Tai eipä sillä taida ees mitään haamua näkyäkään. Oireet vaan vahvistuu, ja jotenkin niin Sellanen olo että nyt on tärpännyt.. mutta eipä se vielä kai pitäis laittaa hanskoja tiskiin, kun kp on 22/28
Nää piinapäivät on kyl tuskaa..
Joo älä vielä luovu toivosta <3 mulla kaveri mikä teki samalla testillä ja sai negan ja seuraavana aamuna tuli jo pregchekkiin selvä haamu :)

• Tykkää
Reactions: Nasunen87
hitto nuo testit polttelee tuolla kaapissaaa!! :D mut josko nyt pidän näppini erossa niistä aamuun asti.. ahdistavaa ku eilen oli niin selkeitä haamuja ja tänää ei sit mitään :(
Ite kävin kans hakee lisää testejä ja saa vähän malttaa ettei tnä mee kusee yhtään :D toivotaan et sulla olis huomenna vielä iloinen yllätys testissä <3

• Tykkää
Reactions: Laurajy
@Möörtsi jos sulla ois ny uus kierto ja nyt dpo9?? niin aikaisintaan alkio kiinnittyy dpo6 josta menee vielä aika X ennen kuin hcg määrä on edes sen 10mIU pissassa.
Ja myöhäisimmillään alkio kiinnittyy vasta dpo11 aikaan, jolloin taas se aika X että näkyy testissä.:)
Mutta mä ymmärrän turhautumisen määrän kyllä.

Omanapa:
Koko päivän kestänyt vasemman puolinen pieni jomotus loppu ku seinään. Vähän saman tyylistä oli mitä oviksen aikaan, mutta vähän voimakkaampaa.
Mut tätä on siis aivan joka kuukausi. Nyt vaan puuttui se koko alavatsan ja toosan repimiskipu jota ollut sen 2vrk (dpo3 ja dpo4). Huh, mä pelkäsin koko päivän että se kipu alkaa, mutta säästyin.:LOL:

• Tykkää
@viipulainen Niin, tiedän. Piru vie tätä päätä. :( Jospa tämänpäiväinen vuotonen olisi ollut kiinnittymisvuoto. <3 :X3: Mielialat heittelee taas hieman. Eilen sain jäätävät itkupotkuraivarit, äsken hermosin koiralle. Ei tästä tuu taas yhtään mitään. :confused: Mieskin iltavuorossa ja joutuu yksin kaiken vuoristoradan käymään läpi.

• Tykkää
Huh, tsemppiä kaikille jotka piinapäiviä vielä elelee... Toivottavasti monen testit lähtee vielä muuttumaan kunnon plussaksi! (y)

Testasin äsken ja niin selvä nega kuin vaan olla voi. :( Ärsyttää! En tosin tiedä kuinka hyviä noi sofi - raskaustestit on, mutta luulis että tässä vaiheessa jo näkyisi edes haamua, jos olisi näkyäkseen. Eli valmistaudun jo henkisesti huomenna alkaviin menkkoihin.... Ääh. :(
(Kiertopäivä tänään 33/29-33.)

• Tykkää
Nyt pieni paniikki kun apteekin ultraan tuli vaan ihan haamujen haamu... kun taas pregchekillä tuli aika vahva viiva aamulla tai ihan selkee haamu vaikka se ei oo yhtä herkkä! Noh aamulla pitää taas kattoo noilla kaupan testeillä tilanne :unsure:

Nyt pieni paniikki kun apteekin ultraan tuli vaan ihan haamujen haamu... kun taas pregchekillä tuli aika vahva viiva aamulla tai ihan selkee haamu vaikka se ei oo yhtä herkkä! Noh aamulla pitää taas kattoo noilla kaupan testeillä tilanne :unsure:
kuvia? miuta kans ihmetyttää et eilen oli kovia viivoja aamulla joku tositosi hailee tai ei mitään.. jännittää toi apteekin testi huomenna ihan hulluna

Apteekin ultrat on ihan susia. Antaa sairasta viivanpaikkaa ja samalla ei näytä selkeää viivaa vaikka 25mIU liuskat näyttää selkeää vaikka vaaleaa viivaa. Joten ei kannata miettiä sen testin tuloksista juuta taikka jaata. Ennemmin itse luotan pc:n liuskaan vaikka se mulla antaa aina viivanpaikan, mutta se on sentään väritön eikä punahda niinku tuo ultra.:p

Apteekin ultrat on ihan susia. Antaa sairasta viivanpaikkaa ja samalla ei näytä selkeää viivaa vaikka 25mIU liuskat näyttää selkeää vaikka vaaleaa viivaa. Joten ei kannata miettiä sen testin tuloksista juuta taikka jaata. Ennemmin itse luotan pc:n liuskaan vaikka se mulla antaa aina viivanpaikan, mutta se on sentään väritön eikä punahda niinku tuo ultra.:p
Joo siis näin mäkin muistelin kiitos että vahvistit mua vielä :D kun muistan esikoisesta kun oli jo kirkuvan punaset viivat liuskassa niin ultrassa ihan hailura :D

Jasuuu, koita kestää aamuun. Sit tulos varmaan selkeempi :)

Tänne oli tullut paljon viestejä viime käyntini jälkeen.
Itsellä nyt aika veemäinen tilanne. Luulin ovarin olleen viikko sit (kp 13), perustuen kirkkaaseen ja venyvään limaan. Sit tuli kuivakausi. Kuiteskin kp18 alkoi erittäin voimakas "ovislima" vuoto, järkyttäviä määriä kirkasta kp18-20 aikana.

Kunnes tajusin, että olin viikko sit kp13 kuumeessa ja söin buranaa. Ovulaatio siis erittäin tod.näk. jäänyt silloin tulematta ja siirtynyt siis viikolla eteenpäin, kun en ollut enää buranaa syönyt ja muutenki parantunut.
Suoraan sanottuna en tiiä pitäiskö itkeä, nauraa vai raivota. Miten voi olla näin paskaa tuuria. Kuten aiemmin sanoin, meidän hankala sovittaa hommat ovikseen, koska se on aina keskellä viikkoa. Ja nyt oli jopa hyvä sauna mut tää sairastuminen sit pilas senkin. Ootellessa seuraavaa kiertoa :(

Jännittäviä hetkiä teille kaikille :)

Yhteistyössä